עו"ד תאונות תלמידים באילת – למה מומלץ להעזר בעורך דין מומחה?

אחד הביטוחים שרבים מההורים בכלל לא יודעים על קיומם הוא ביטוח תאונות אישיות לתלמידים. החוק בישראל קובע שעל הרשות המקומית לדאוג לעשות ביטוח תאונות אישיות לכל תלמיד במערכת החינוך החל מגיל 3 ועד גיל 18. ילדים מטבע הדברים חשופים יותר לפגיעות, והיכולת שלהם להתגונן פחותה יותר מאשר זו של מבוגרים. הפוליסה מכסה פציעות ופגיעות שאירעו בכל שעות היום ולא רק כאלה שהתרחשו בשעות הלימודים. לא תמיד חברות הביטוח ממהרות לשלם את המגיע לכם, בכדי לשמור על זכויותיכם וזכויות ילדכם תוכלו להיעזר בשירותיו של עו"ד תאונות תלמידים באילת שמתמjה בתביעה של גופי ביטוח תאונות תלמידים.

אילו פגיעות מכסה ביטוח תאונות תלמידים?

הביטוח מכסה כל פציעה או פגיעה של הילד, בין אם מדובר בפגיעה במוסד הלימודים, בבית, במסגרות הפנאי, או במרחב הציבורי. וכולל מקרים של: נפילת הילד מגובה, פגיעה מחפץ חד, טביעה, מגע של הילד עם חומרים מסוכנים, הכשה או נשיכה של בעל חיים, התעללות גופנית, פסיכולוגית או מינית וכווית שונות. הפוליסה לא מכסה מקרים שבו הילד נפגע בתאונת דרכים או אירוע טרור, וכן תאונת עבודה או נזקים מכוח עליון כמו רעידת אדמה או צונאמי וכדומה.

למה צריך עורך דין בשביל לקבל את המגיע לנו?

באופן די צפוי חברות הביטוח מנסות למצוא פרצות בפוליסת הביטוח בכדי לחסוך מעצמם לשלם את הנזק שאירע, או לפחות להקטין אותו. ייעוץ עם עו"ד תאונות תלמידים באילת, יכול לעזור לכם להבין טוב יותר את הפוליסה עליה חתמתם בכדי לדעת האם ישנה עילה לתבוע את חברת הביטוח בכדי לקבל את מה שמגיע לכם. במידה ותתבעו ילווה אתכם עורך הדין במהלך המשפט עד לניצחון ולקבלת הכסף המגיע לכם לפי דין. למידע נוסף עו"ד ינון הדאיה

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לדעת על דמי הבראה
חשוב להבין כי כל שכיר שעבד באותו מקום העבודה לפחות שנה אחת, זכאי לקבל שמי הבראה מהמעסיק שלו. גובה דמי...
קרא עוד »
מרץ 29, 2020
לימודי הייטק – כך תבחרו נכון
לימודי הייטק הם נושא חם לעתיד העבודה. הסיבה לכך היא שלימודי ההייטק מתייחסים לתחומים רבים של עסקים...
קרא עוד »
דצמ 18, 2022
מיכאל פוליצר – לדעת שעובדים עם האנשים הנכונים
כשאנחנו ניגשים לעבוד עם גורמים מסוימים, בוודאי בתחום שאנחנו לא בהכרח מכירים, כמו שוק ההון, אזי שעלינו...
קרא עוד »
יונ 08, 2022