ריהוט משרדי

ריהוט משרדי

אין ספק שהרגע הכי מרגש בעיצוב משרד הוא בחירת הרהיטים עבורו. בין אם המשרד הוא חדר בשכירות במתחם מסחרי או תעשייתי ובין אם מדובר בחדר העבודה בביתכם-מבצרכם, גיבושו בתכולת ריהוט משרדי תקנית ממש נדרשת להבטחת שגרת עבודה תקינה. מה עליכם לעשות על מנת להביא את השגרה הזו למצב אופטימלי? הכנו לכם את כל המידע שתזדקקו לו למימוש מתווה הריהוט שלכם.

הריהוט המשרדי מתחיל בגיבוש העיצוב הנדרש

אחרי הכל, אם אתם פה בפעם הראשונה, כנראה שאינכם צברתם ניסיון נדרש ברכישת ריהוט משרדי, אם לא כולכם אז לפחות חלק מן הקוראים. החדשות הטובות הן שמומחיות כזו לא נדרשת בשלב זה. כעת, אתם רק מתחילים לגבש מתווה ריהוט משרדי מסודר, וזה מתחיל, כמו כל תכנון של כל נֶכֶס אחר, בעיצוב. גבשו את המתווה שלכם בהתאם לתמורות שהייתם רוצים לראות בחדר. באיזה צבע יהיה השולחן? מה יהיו צבעי הכסאות? אלו צורות יהיו לרהיטים הללו? עגולות? אליפטיות? מלבניות מובהקות? האם הרהיטים יהיו עבים או דקים? בדרך זו גבשו בהדרגתיות את האופן בו חדר העבודה שלכם ייראה.

כללים ארגונומיים שחשוב להכיר בבחירת ריהוט משרדי

כעת אנחנו מתחילים להיכנס בעובי הקורה בנושא גיבוש מתווה ריהוט משרדי תקני. הנושא של פרק זה הנו תקנים וארגונומיה. לקוראי פרק זה מובטחת בחירת ריהוט משרדי קלה מאד. מה שאתם צריכים להכיר הוא קודם כל צורות בסיסיות של פריטי ריהוט משרדי ולאחר מכן, תקנים בהם הם נדרשים לעמוד:

כסא מחשב – מבנה: משענת וגוף ישיבה עשויים מאותו חומר (בד או עור), לרוב באותו צבע. מבנה: פרזול פלסטיק או מתכת בין המשענת לגוף הישיבה ובתחתית – בוכנה עולה ויורדת,. מתחתיה ישנו פסל פלסטיק של תמנון שחור בעל 5 זרועות, כשלכל זרוע מוצמד גלגל. כסא מחשב יש לרכוש רק במחלקה ייעודית: לילדים במחלקת ילדים ולמבוגרים במחלקת מבוגרים, על מנת שתקני הסחיבה יהיו נכונים ולא שגויים.

שולחן ישיבות – שולחן ארוך ולרוב צר, אם כי יכול להיות גם רחב. השולחן בדרך כלל עשוי מחיקוי עץ כמו מזונית או MDF או מעץ ממשי. היתרון של שולחן חיקוי עץ הוא שהוא בדרך כלל מגיע עם עזרים ארגונומיים Built in כמו למשל תעלות להשחלת כבלי מחשב וחשמל למניעת פיזורם על הרצפה. התקן הוא ששולחן כזה, בדומה לשולחן עובדים, צריך לאפשר ליושב מולו להגיע עם הסנטר לתחתית המסך על מנת להימנע מבעיות גב ושכמות.

שולחן ישיבה לעובד יחיד – אותו דבר כמו שולחן ישיבות רק בגודל יותר קטן. בדרך כלל הוא יכיל גם מעמד למקלדת ולהטמעת גוף המחשב.

כללים אסתטיים לגיבוש מתווה ריהוט משרדי

מתווה ריהוט משרדי צריך להתבסס על פרספקטיבה במרחב. אם החדר גדול, רכשו רהיטים עם זרועות ורגליים עבות ואם הוא קטן עליהן להיות דקות על מנת שאף רהיט לא יבלוט יתר על המידה או מנגד, ייראה חסר מבחינה דקורטיבית. בדרך זו אתם מגבשים מתווה ריהוט משרדי לא רק בקלות אלא גם באחריות ומבלי שתצטרכו להחזיר פריט כי הוא לא מתלבש לכם טוב בעין.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רמי ברכה עם 5 טיפים כיצד מרוויחים בשוק ההון
משקיעים וסוחרים רבים הנכנסים לעולם שוק ההון, מצפים להרוויח כספים בקלות. עם זאת, יש לציין שהרווח הכספי...
קרא עוד »
מרץ 07, 2019
יאיר מורט מלווה את הלקוחות עד הסוף הטוב
קניית דירה היא ללא ספק הרפתקה. זה לא דבר פשוט ולא מדובר במשהו קל. כי קנייה של דירה דורשת השקעה גדולה של...
קרא עוד »
ינו 20, 2021
שעון נוכחות לעובדים – כך תפקחו על העובדים שלכם במקום העבודה
שעון נוכחות לעובדים הוא מכשיר שמסייע לנו בדברים רבים. מתוכם הוא גם מסייע לנו לדעת על היעדרותם או...
קרא עוד »
מאי 22, 2019