שמאי רכב בקריות – איך נאתר שמאי אמין?

אם אתם גרים בקריות ועברתם תאונה עם הרכב שלכם, מסתבר שאתם מחפשים אחר שמאי רכב בקריות. ואם אתם צריכים שמאי רכב, אתם בטוח מעוניינים להיות בטוחים שאתם מאתרים שמאי אמין שתוכלו לסמוך על המילה שלו. שמאי שמחפש לספק לכם שירות מיטבי, ואין לו כל אינטרסים אחרים מול חברות הביטוח וגופים אחרים. לכן חשוב להבין כי לא בוחרים שמאי רכב בקריות בלי מחשבה. אלא מתבוננים היטב בעניין, לומדים את השטח, ורק לאחר מכן פונים אל שמאי מתאים ומומלץ. כי רק כך השירות שתקבלו יהיה משביע רצון ותוכלו לקבל מענה מתאים שמשרת את האינטרסים שלכם.

ניגודי אינטרסים מול חברת הביטוח

כל חברת ביטוח היא למעשה חברה מסחרית לכל דבר ועניין. והיא מציעה ללקוחות מוצרים מסוגים שונים שמכונים בשם פוליסה. פוליסה מגדירה בעצם מה כולל הביטוח שהלקוח רכב, כמה הוא משלם מידי חודש ומה תהיינה הזכויות שלו במקרה של תאונה או פגיעה ברכב, כאשר מדובר על ביטוחים בתחום הרכב. היות וחברת הביטוח לא מחפשת להוציא מהונה ולשלם כמה שיותר למבוטחיה, המבוטחים מוצאים את עצמם לא פעם מול צומת חסומה. הם מתמודדים עם נזקים חמורים וירידה משמעותית בערך כלי הרכב שברשותם, ואילו חברת הביטוח מתנערת, מתעלמת או מעגלת קצוות. מה שמביא לכך שהיא מאשרת סכום נמוך ביחס לנזק שנוצר לתשלום למבוטח. כולנו מבינים כי מדובר בעסק ביש. כי אם לא עבור מקרים שכאלו, לשם מה אנחנו מפרישים מידי חודש בחודשו כסף עבור ביטוח הרכב.

למצות את הזכויות שלנו מול חברת הביטוח

היות שכך עלינו לדעת כיצד לפעול על מנת למצות את הזכויות שלנו מול חברת הביטוח. איך עושים את זה? אחת הפעולות החשובות היא בחירה נכונה של שמאי רכב בקריות. שמאי הרכב שיגיע מטעמנו יערוך בדיקה לכלי הרכב, ויעלה על הכתב את הממצאים שלו. הוא יפרט אילו נזקים ספג הרכב ובכמה ירד ערכו בהשוואה לערך שלפני הפגיעה. שמאי אמין יחתור לזהות כל נזק על מנת לאפשר לנו לקבל את הפיצוי המקסימלי שמגיע לנו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה הסמכה דרושה לשם תיקון מרזבים בסנפלינג?
לא מעט חברות אשר מתיימרות להציע את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים, כלל לא מעסיקות אנשי...
קרא עוד »
יול 05, 2020
דברי חוכמה חיוניים להשקעות נדל"ן
ניווט בעולם השקעות הנדל"ן דומה לרוב למסע מבוך, רצוף סיכונים ועם זאת עמוס בתגמולים פוטנציאליים. כשם...
קרא עוד »
ספט 04, 2023
מס הכנסה
רשויות המס מתחלקות עם האזרח ברווחים שלו. ואין מה לעשות בעניין, כל אזרח באשר הוא מפריש מכספו הוא...
קרא עוד »
פבר 12, 2020