באיזה מצבים יש צורך לפנות אל מגרש רכבים לפירוק?

מחקר שנערך לאחרונה הראה שכמעט 40% מנהגי הרכב חוו תקלה לפחות פעם אחת.

לעתים, זוהי תקלה שנגרמת מחוסר תשומת לב של בעל הרכב. 

מקרים נוספים הם כאשר לרכב יש "מחלה כרונית" שדורשת טיפול תכוף מידי פעם – לעתים עדיף לשלוח את הרכב לפירוק מאשר לתקן, כיוון שעלות הטיפול עולה על הערך של הרכב עצמו.

מקרים נוספים בהם עלינו לפנות למגרש לפירוק רכבים, הם תאונות דרכים. 

תאונת דרכים היא אירוע נורא שיכול לקרות לכל אחד. במקרים כאלה, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להתקשר למשאית גרר. נהג הרכב יגיע וייקח אתכם למקום הקרוב (או למוסך שבו אתם מבוטחים), בו תוכלו לתקן את רכבכם. לקריאה אודות מחיר פירוק רכבים

במצבי תאונות דרכים, חברות הביטוח מנסות להחזיר כמה שיותר כסף. הן שוכרות נהגי גרר ומבקשות מהם לגרור את המכוניות אל מחוץ לאזור. לאחר מכן הנהג יצטרך לדווח לחברה שלו ולשלם עמלה מסוימת.

מגרש מכוניות הוא חברה שמפרקת מכוניות ומוכרת אותן לחברות אחרות. יש להם סוגים שונים של מכוניות מיצרנים שונים. כאשר רכב צריך לרדת מהכביש, על בעל הרכב ליצור קשר עם מגרש המכוניות לצורך פירוק. במידה ולאחר בדיקת שמאי מוסמך, שנתן הערכת מצב האם כדאי לתקן את הנזק שנגרם או שיהיה זה הפסד הוחלט כי הרכב מוגדר כ"טוטאל-לוסט" – מגרש הרכבים יטפל בנושא הפירוק. 

את חלקי הרכב שפורקו מוכרים למוסכים ולעתים גם באופן פרטי. ההחזר על הורדת הרכב מהכביש יטופל ע"י חברת הביטוח שבה בעל הרכב מבוטח. מידע נוסף באתר DBC

לסיכום, כך או כך, במקרה של תאונה או תקלה כלשהי ברכב, חשוב לקבל את דעתו של איש מקצוע בתחום האם לשלוח את הרכב לפירוק או שיש אפשרות לתקן את הנזק.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת דירות בנס ציונה
אין ספק כי לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר התעניינות לגבי התחום של השכרת דירות בנס ציונה. לא מעט אנשים...
קרא עוד »
ינו 10, 2021
מודיעין עסקי
אחת המשימות החשובות עבור בית העסק שלכם היאט מודיעין עסקי. אחרי הכל, בדיוק כפי שהילד, בהיותו ישות...
קרא עוד »
ספט 01, 2021
האם כדאי לקחת משכנתא מהבנק
אחת הבעיות שמעסיקות לא מעט מתושבי ישראל הינה בעיית יוקר המחייה הארץ, בעוד שהעדר היכולת לרכוש דירה...
קרא עוד »
דצמ 09, 2018