ללמוד איך להשקיע בדירה בצורה חכמה ואיך להימנע ממלכודות

ללמוד איך להשקיע בדירה

אחת ההשקעות החכמות והחשובות ביותר שאנחנו יכולים לעשות במהלך חיינו, היא השקעה בנדל"ן בכלל ובדירה בפרט (קבלו טיפים איך לקנות דירה בחכמה). אם אנחנו רוצים לייצר לעצמנו מנגנון, אמצעי, אשר יעזור לנו להכניס כסף, הכנסה נוספת למשק הבית, אזי שאנחנו צריכים לרכוש דירה ולהפוך אותה להשקעה. 

כידוע, ישנם שני סוגים של דירות. דירה שמיועדת למגורים, אשר יכולה לשמש ביום מן הימים כדירה להשקעה, זאת מתוך כוונה כמובן להשתמש בה על בסיס קבוע. 

סוג אחר של דירה, מיועדת להשקעה כלכלית. אנחנו רוכשים אותה מתוך כוונה להשכיר אותה לזוגות צעירים או משפחות שאין ביכולתם לרכוש דירה. הם מעדיפים לשכור ולשלם על כך מדי חודש שכר דירה. אנחנו יכולים לייצר כך מסלול הכנסה איכותי וקבוע. 

לשם כך, אנחנו צריכים לדעת כיצד להשקיע בדירה בצורה חכמה. אנחנו צריכים להבין איפה נכון לנו להשקיע וכיצד לעשות זאת, כיצד להשקיע את הכסף שלנו בצורה נכונה שתשרת את הצרכים שלנו. 

איך עושים את זה חכם?

ראשית, אנחנו לומדים לפי טיפים של פייאוף את האזור בו אנחנו רוצים להשקיע מכל זווית אפשרית, לומדים את היתרונות והחסרונות שלו ובוחנים עד כמה זה משתלם לנו מבחינה כלכלית להשקיע בדירה במקום. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את הדירה עצמה, לבחון את המחירים באזור של הדירות ועד כמה הדירה היא בעלת ערך משמעותי, עלינו לבחון עד כמה הדירה יכולה לשמש אותנו כהשקעה לטווח ארוך, האם צריך להשקיע בה וכמובן את כל ההיבטים שקשורים לחוזה של הדירה. 

שלישית, חשוב מאוד לבחון מה היכולות שלנו, בין אם זה מבחינה כספית ובין אם זה מבחינות אחרות. על מנת שלא נבצע השקעה לחינם וכמובן בשביל שלא נשקיע באופן שאנחנו לא יכולים לעמוד בכך. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב להכיר את הנושא של ריביות משכנתא
שיעורי הריבית הם הגורם העיקרי שקובע אם אתה יכול לעמוד במשכנתא או לא. לדעת את שיעורי הריבית חשוב כי זה...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
עו"ד תאונות תלמידים באילת – למה מומלץ להעזר בעורך דין מומחה?
אחד הביטוחים שרבים מההורים בכלל לא יודעים על קיומם הוא ביטוח תאונות אישיות לתלמידים. החוק בישראל...
קרא עוד »
ספט 19, 2021
מס הכנסה
רשויות המס מתחלקות עם האזרח ברווחים שלו. ואין מה לעשות בעניין, כל אזרח באשר הוא מפריש מכספו הוא...
קרא עוד »
פבר 12, 2020