פוליסת סייבר

פוליסת סייבר

היום ניתן לשמוע על יותר ויותר חברות וארגונים אשר בוחרים לרכוש לעצמם פוליסת סייבר, על מנת להגן על עצמם מפני פריצות של האקרים. אם בעבר היה מדובר בעיקר על פריצות של גנבים, אשר פרצו פיזית לבתי העסק וגנבו מחשבים או ציוד יקר, הרי שהיום מדובר בעיקר על פריצות של האקרים. המטרה היא לרוב לגנוב מידע רגיש של החברה, הכולל חשבונות בנק, תוכניות עתידיות וכמובן מידע אישי אודות הלקוחות. כמו כן, היום ניתן לשמוע יותר ויותר על מתקפות כופר, אשר למעשה משביתות לחלוטין את המחשבים של החברה, עד שהיא משלמת את הכופר הדרוש להאקרים. לכן חשוב להגן על החברה או על בית העסק בצורה המקצועית ביותר, באמצעות ביטוח סייבר מקצועי ומקיף. המטרה היא להגן על המידע של החברה ועל המחשבים והשרתים שלה, על מנת למנוע את השבתת העבודה ואת הנזק העצום למוניטין של החברה.

כל מה שחשוב לדעת לגבי פוליסת סייבר

קודם כל, חשוב להבין כי ביטוח סייבר נועד כדי להגן על המידע והנתונים הרגישים של העסק. לכן חשוב לבחור בביטוח מקיף ויסודי, המסוגל להגן על החברה מפני תקיפת סייבר ותקיפת כופר. כמו כן, חשוב לוודא כי הביטוח מכסה גם נזק לצד שלישי, כמו למשל במקרה, שבו האקרים גונבים את הפרטים האישיים של לקוחות החברה. מעבר לכך, ביטוח המכסה צד שלישי, מכסה גם מצב שבו הפריצה גרמה למחיקת מידע חיוני, אשר מסב נזק ללקוחות החברה. לכן חשוב לבחון היטב את כל פרטי הפוליסה, על מנת להבטיח הגנה מקיפה לבית העסק ושקט נפשי לבעלים שלו. 

נקודה חשובה נוספת, היא העובדה שהביטוח אמור לסייע לבית העסק להשתקם לאחר התקפת הסייבר. הפוליסה אמורה לכסות את ההוצאות השונות הקשורות לשיקום המחשבים והשרתים של החברה, שחזור המידע וכדומה. כמו כן, כדאי לוודא כי פוליסת סייבר מכסה גם נזקי סחיטה, נזקי גניבת מידע ועוד. מומלץ לעבוד עם חברה מוכרת וידועה שמתמחה בתחום, על מנת להתאים לעצמכם את הכיסוי הביטוחי המתאים ביותר לצרכים של החברה, למאפיינים שלה וכדומה. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה העונש המקסימלי על נהיגה בשכרות?
אחת העבירות הכי חמורות שיש בספר החוקים הישראלי בהקשר לעבירות תנועה, זו נהיגה בשכרות. מדובר על עבירה...
קרא עוד »
נוב 11, 2019
איך תוכלו לחנך את ילדיכם להתנהלות כלכלית אחראית?
ילדים הם העתיד שלנו ואנחנו צריכים להכין אותם לעתיד. זה לא רק דבר טוב אלא גם דבר חשוב מאוד לעשות. עלינו...
קרא עוד »
יונ 23, 2022
דברי חוכמה חיוניים להשקעות נדל"ן
ניווט בעולם השקעות הנדל"ן דומה לרוב למסע מבוך, רצוף סיכונים ועם זאת עמוס בתגמולים פוטנציאליים. כשם...
קרא עוד »
ספט 04, 2023