מה זה סליקה ולמה סליקה כדאית לעסק שלך

למה סליקה כדאית לעסק שלך

האם שקלתם בעבר להצטרף לשירותי סליקה? שירותים כאלה משדרגים מאד את העסק ומאפשרים קבלת תשלומים בדרך יעילה, מהירה ובטוחה יותר. אבל מה זה סליקה? ומדוע זה כדאי? הכול בהמשך. 

סליקה משמעותה העברת כרטיס אשראי במכונה או בקופה, על מנת לבצע תשלום בבתי עסק. מרבית בתי העסק בארץ ובעולם משתמשים בשירות כזה כדי לחייב לקוחות על מוצר או שירות. אם בעבר סליקת אשראי הייתה מתאפשרת רק במעמד הקנייה ובקופה – הרי שכיום אפשר לבצע סריקת אשראי און ליין באמצעות שירות סליקה אינטרנטי שמאפשר ביצוע עסקאות מאובטחות באשראי בכול מקום ומכול מקום. 

מה מאפשרת אפליקציה או מערכת לסריקת כרטיסי אשראי?

מערכת או שירות כזה מספקות חברות מובילות ומוכרות בתחום. בכך אפשר לבצע חיובים מכל מקום גם בטלפון, גם דרך הנייד, ואפילו באמצעות דפי נחיתה או דרך אתרי אינטרנט וחנויות מקוונות. 

המערכת אותה מספקים המומחים עבור בתי עסק קטנים עד בינוניים – מספקת סליקה ממוחשבות באמצעות קורא מגנטי/ אתר אינטרנט או אפליקציה. בין היתר המערכת מקנה שירותים נוספים כמו שליחת חשבוניות, הדפסת דוחות, תיעוד רכישות, אבטחת מידע, חיוב מרחוק, קבלת כל כרטיסי האשראי ועוד כל זאת בעבור עמלת סליקה באשראי ידועה מראש. 

כיצד בוחרים חברה טובה לשירותי סליקה?

כדי לבחור בחברה הטובה ביותר שתאפשר לכם שירות מושלם! בחרו חברה מתקדמת שיודעת כיצד לספק את השירות הדרוש עבורכם, תוך התאמה מלאה לצרכים של העסק. בחרו חברה שמספקת הגנה על פרטיות הלקוח ועסקאות מאובטחות, תוך הקניית טכנולוגיה נכונה ומתקדמת עבור העסק שלכם. בכך אפשר כבר עכשיו להזמין שירותי סליקה ולהתחבר לטכנולוגיה של שנת 2020 המאפשרת חיוב לקוחות מרחוק.

קראו על סליקה לתוכנות באתר קרדיט 2000

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אירועים עסקיים – לחשוב מחוץ לקופסא
כל חברה וכל בעל עסק שמעוניינים להפיק אירוע עסקי, חייבים לחשוב ולתכנן היטב את מהלך האירוע. אם בעבר היה...
קרא עוד »
יול 29, 2019
קורס מס הכנסה / להבין כמה מס משלמים
אין ספק שאחד הנושאים הסבוכים ביותר בחיינו, ויחד עם זאת גם אחד הנושאים המשפיעים ביותר עלינו, הוא כל מה...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
מימון לעסקת נדל"ן – כך תעשו את זה נכון
אם אתם נמצאים עמוק בעולם הנדל"ן, וודאי אתם מודעים לעובדה שיש לחפש אחר מקורות מימון. כאן נכתוב על נושא...
קרא עוד »
נוב 23, 2021