istqb – האם צריך את זה?

ה-istqb היא הסמכה פופולרית המאשרת אנשים בתחום מערכות המידע. הסמכה זו מוצעת על ידי קונסורציום הסמכה הבינלאומי למערכות מידע (ISC). ISC נוסדה בשנת 1984 ומציעה מספר הסמכות אחרות כגון CISSP, CISM ו-CHFI.

חלק מהמעסיקים דורשים הסמכה זו כדי להתקבל לעבודה ואחרים עשויים לדרוש זאת אם אתה רוצה לקדם את הקריירה שלך בחברה שלהם.

Istqb היא תוכנה פופולרית המסייעת ביצירה ועריכה של תוכן לאתרי אינטרנט. זהו כלי שיכול לעזור לך בדרכים רבות, כולל הפקת תוכן ובניית אתרים. במאמר זה, נדון אם אתה באמת צריך את זה או לא.

תוכנה זו משמשת חברות רבות ליצירת תוכן עבור לקוחותיהן. זה קיים מאז תחילת שנות ה-2000, אז זה בהחלט שווה בדיקה. אם אתה צריך להשתמש בו או לא יהיה תלוי מה הצרכים שלך וכמה זמן אתה רוצה להשקיע בתהליך יצירת תוכן האתר שלך.

איך היא עוזרת לנו?

הסמכת istqb היא תקן המסייע לאנשי מקצוע בקריירה שלהם. זוהי הסמכה שקיימת כבר למעלה משני עשורים והיא עזרה לאלפי אנשים להשיג את יעדי הקריירה שלהם.

השאלה שצריך לשאול את עצמכם לפני שאתם מחליטים אם ללכת על ההסמכה או לא, היא האם אתם מוכנים לעשות את הצעד לעבר יעד הקריירה שלכם או לא. אם אתם מוכנים ומוכנים להשקיע את העבודה הקשה, אז הגיע הזמן להתחיל לחשוב איך תוכלו לקבל הסמכה.

ה-irstqb במסגרת קורס QA עוזר לך לפתח את הכישורים הדרושים לקריירה שלך, כגון דיבור בפני קהל, מנהיגות ותקשורת. ההסמכה גם עוזרת לך להשתפר בעבודה שלך בכך שהיא נותנת לך יותר הזדמנויות לצבור ניסיון באמצעות סדנאות, כנסים ועוד.

ישנם יתרונות רבים בקבלת הסמכה בתחום שלך. אתה יכול להגדיל את הסיכויים שלך להתקבל לעבודה על ידי הצגת ההסמכה הזו בקורות חיים או קורות חיים. זה גם מראה למעסיקים שלקחת פסק זמן מלוח הזמנים העמוס שלך כדי לוודא שאתה מוכן לעתיד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טריא בדרך לבורסה לאחר מיזוג עם לוזון
פלטפורמת ההשקעות החדשנית של טריא, אשר מביאה מהפכה של ממש לעולם ההשקעות ומביא לקדמת הפגה השקעות P2P,...
קרא עוד »
אפר 13, 2021
איך לטפל בעובש בקירות?
אין כמו בבית. הוא מספק את המקום הנוח והבטוח להיות עם האהובים שלנו ולהיות עם עצמנו. הבית גם יכול להיות...
קרא עוד »
יול 11, 2021
חוות דעת של שמאי מקרקעין – חלק אינטגרלי בכל עסקת נדל״ן
בעת ביצוע עסקאות מקרקעין, ישנו תמיד צד קונה וצד מוכר. בין אם מדובר ברכישת קרקע, נחלה, דירה או שטח למסחר...
קרא עוד »
מאי 25, 2020