מערכות אזעקה מומלצות בשנת 2021

מדיניות האבטחה הקיימת במדינת ישראל כבר לא מפתיעה אף אחד לאור מקרי הטרור הרבים שהתרחשו בתחומיה. כך שכולנו מבינים את החשיבות שבציות לכללי האבטחה האלה, ומשתדלים לאפשר למאבטחים העומדים בפתחי המרחבים הציבוריים לעשות את עבודתם ללא הפרעה.

אבטחה כבדה – לא רק במרחבים ציבוריים

בשנים האחרונות, החלו להפעיל נהלי אבטחה גם במרחבים פרטיים ולא רק במקומות הציבוריים. נראה שהפחד חדר לתושבי ישראל, ובצדק, לאור מקרים קשים שהתרחשו גם בבתים פרטיים, ועל כן מבקשים אנשים רבים להתכונן לקראת אפשרות של פריצה מצד גורמים עוינים או חדירה של אנשים לא רצויים למרחב הפרטי שלהם. עם זאת, מדיניות האבטחה במרחבים פרטיים הינה שונה ממה שנהוג במרחבים הציבוריים מכיוון שכאן לא מציאותי כל כך להעמיד שומר אנושי, וכך נכנסו לשוק מערכות האזעקה לסוגיהן.

מערכת אזעקה – כך זה עובד

מערכת אזעקה הינה מערכת שיכולה להבטיח לכם שקט נפשי ואף שקט פיזי בשל אופייה הייחודי. אפשר לומר כי למרות שמערכת האזעקה לא יכולה למנוע בוודאות את הפריצה לבית או לבית העסק, עדיין תוכלו לקבל התרעה בזמן אמת אם וכאשר מתרחשת פריצה ולתפוס על חם את הפורצים. מערכות האזעקה פועלות על בסיס של גלאי איתור וחיישנים רגישים, אלה מיועדים לזהות תנועה חשודה באזורים בהם לא אמורה להיות תנועה בזמן שהמערכת מופעלת, ומתריעים על כך באמצעות צפצופים ושליחת התראה למכשיר החכם שמחובר למערכת.

אילו מערכות אזעקה קיימות בשנת 2021

בשנת 2021 ניתן למצוא מגוון מערכות אזעקה משוכללות ומומלצות המיועדות להגנה על מבנים באופן מושלם. כך למשל יש את המערכות הקוויות ואת המערכות האלחוטיות, כאלה הכוללות גלאים חיצוניים בלבד או אחרות גם עם גלאים פנימיים המשלבים בנוסף גם מצלמות אבטחה משוכללות. מומלץ להתייעץ עם מומחי אבטחה וכך לבחור את המערכת המתאימה ביותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פודקאסטים על חדשות, להעמיק ולדעת 
פודקאסטים על חדשות הם דרך מצוינת להתעדכן בחדשות. יש הרבה פודקאסטים על חדשות, על חלקם אולי לא שמעת קודם...
קרא עוד »
מאי 08, 2023
מהו ביטוח פנסיוני?
ביטוח פנסיוני הוא ביטוח שנועד להבטיח את מצבו הכלכלי של אדם במצבים בהם יכולת התעסוקה שלו נפגעת. כיום...
קרא עוד »
נוב 27, 2020
4 סוגי הברקוד החדשים ביותר לשנת 2020
אם החלטתם להיכנס לעולם ניהול עסקי המזון, ברור מדוע אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך. לכן, לא רק שאתם...
קרא עוד »
אוג 06, 2020