השקעות אלטרנטיביות

השקעות אלטרנטיביות

ישנם אנשים שמתחילים לחשוש מיד כשהם שומעים את המילה "השקעות" בעוד אחרים שמחים תמיד לשמוע על הזדמנויות חדשות. רוב ההשקעות מתבצעות היום באפיקים סטנדרטיים כמו שוק ההון ונדל"ן, כאשר אל כל השקעה מלווים סיכונים. אם אתם שייכים לאותה קבוצת יזמים שלא מפסיקים לחפש אחר הזדמנויות חדשות – כדאי לכם להתחיל לבחון השקעות אלטרנטיביות. אנו נסביר כאן מהן השקעות אלטרנטיביות וכיצד בוחרים אותן. 

מהן השקעות אלטרנטיביות?

לרוב, השקעה אלטרנטיבית היא השקעה של כספים מחוץ לשוק ההון. אפיקי השקעה כמו סחורות, מטבעות דיגיטליים, פורקס ומתכות נחשבים לאלטרנטיביים.  שימו לב, ישנם מקרים בהם אופן ההשקעה הופך אותה לאלטרנטיבית גם כאשר הפעולה מתבצעת במסגרת שוק ההון. שימוש באסטרטגיות שוק מתקדמות (השקעה לא ישירה) מגדיר את ההשקעה שלכם כאלטרנטיבית. 

למי זה מתאים?

השקעות אלטרנטיביות מיועדות לאנשים שמוכנים לקבל על עצמם סיכון מסוים בתמורה לאפשרות להפיק רווח גבוה. כיום כאשר ברוב אפיקי ההשקעה המסורתיים התשואות אינן גבוהות, משקיעים רבים מחפשים לעצמם באתר FINTECH הזדמנויות נועזות יותר. בשנים האחרונות ההשקעות האלטרנטיביות הפכו פופולריות יותר בשל הרצון לגוון את תיק ההשקעות. כאשר בוחרים נכון את ההשקעות ומרכיבים נכון את התיק דווקא הבחירה בהשקעה לא שגרתית עשויה להפחית את פוטנציאל הסיכון. 

נדל"ן כהשקעה אלטרנטיבית

מחירי הנדל"ן הגבוהים בארץ גרמו למשקיעים רבים לעבור להשקיע בנדל"ן בחו"ל. יזמי נדל"ן שמבצעים השקעות בחו"ל לוקחים על עצמם סיכון גדול יותר, אך במקרים רבים התשואות הן בהתאם. בעיני משקיעים רבים, השקעות נדל"ן בחו"ל הן ההשקעות האלטרנטיביות הפשוטות והרווחיות ביותר (ברלין, בוקרשט, ניו יורק, ברצלונה ועוד). נדגיש שכל השקעה בנדל"ן או בתחום אחר דורשת הבנה, התייעצות ונטילת סיכון. חשוב להבין את פוטנציאל הסיכון בכל השקעה ולוודא שאכן מדובר בסיכון ריאלי. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אנשי עסקים? כך דרכון אירופאי יסייע לכם!
בשנתיים האחרונות הבהלה לדרכון האירופאי בעיצומה, זאת בשל העובדה שמחזיקי הדרכון זכאים ליתרונות רבים –...
קרא עוד »
אפר 01, 2020
קונה כל סוגי הרכבים לפירוק ופינוי מהיר
בענף הרכב יש צורך בפירוק מהיר של כלי רכב. זה נכון במיוחד כשמדובר במכוניות שכבר אין בהן צורך. חברות...
קרא עוד »
אוק 03, 2022
סדנאות על הופעה מול קהל – למי זה מתאים?
הוא משתק, הוא גם לנו להזיע, לרעוד ולעתים אפילו לחשוש – קבלו אותו – הפחד מהופעה מול קהל! ועכשיו...
קרא עוד »
ספט 13, 2021