מחירי כרטיסי ביקור דיגיטליים

נעים להכיר – כרטיס ביקור דיגיטלי. אותו כרטיס שהייתם מנפיקים בכמויות של מאות אם לא אלפים ומשווקים ללקוחות פוטנציאליים או מפזרים בנקודות חלוקה רבות, עכשיו בגרסה דיגיטלית.

כרטיס ביקור דיגיטלי למעשה עושה את כל מה שכרטיס ביקור מודפס היה עושה, והרבה מעבר לכך. העלויות להוצאת כרטיס ביקור זה נמוכות משמעותית לעומת כרטיס מודפס שכן אין צורך בהדפסה פיזית וכן לא נדרש לחלק אותם לעוברים ושבים בנקודות מפתח בעיר או בתאי דואר.

היתרון הגדול של המחיר על הוצאת כרטיסי ביקור דיגיטליים בא לידי ביטוי בהפחתת הצורך בהדפסה של הכרטיסים בבית הדפוס וחלוקתם על דלתות בדירות ותאי דואר בידי נער שליחויות, ומצד שני יש צורך עדיין לפרסם בזירות הדיגיטליות. קראו בהרחבה על מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי!

כמו כן יש צורך עדיין לשכור מישהו שיעצב את הכרטיס בצורה אטרקטיבית באופן שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים שנחשפים אליו להסתקרן.

למה אתם צריכים לעסק שלכם כרטיס ביקור דיגיטלי?

היום יותר מתמיד הזירה העסקית משגשגת בזירות הדיגיטליות. רוב הרכישות כיום נעשות באמצעות אתרי אינטרנט, הפניות מעמודי נחיתה, הודעות פרסומיות באמצעות ערוצי המדיה החברתית ותכנים מקודמים דרך מנועי החיפוש.

לכן, אין זה פלא שכל אסטרטגיה שיווקית שהתחילה מהעולם הפיזי האמיתי עוברת המרה לזירה הדיגיטלית, כולל כרטיסי ביקור.

על פי מה נקבע המחיר של הוצאת כרטיס ביקור דיגיטלי

למרות שירד הצורך בהוצאה כספית על ההדפסה, עדיין יש צורך לשכור אדם שיעצב מבחינה גרפית את כרטיס הביקור. ראו לדוגמה עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין!

בנוסף, שלא כמו בכרטיס מודפס רגיל, ניתן לצרף לזה הדיגיטלי קישורים לערוצי המדיה החברתית וזאת על מנת להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת. שיווק דיגיטלי זה עוד משהו שתיקחו בחשבון מבחינת המחיר, שכן תצטרכו לשלם על מערכת שתפיץ את כרטיס הביקור במקומות הנכונים – רשימות תפוצה, דפי נחיתה, אימיילים ועוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הערכות שווי חברה
נדמה כי כולנו שמענו על המושג – הערכת שווי חברה. אך לא כולם באמת מבינים מה המושג הזה אומר ומה עומד...
קרא עוד »
אפר 06, 2019
שיקולים חיוניים לבחירת רהיטי מעצבים
יציאה למסע של בחירת רהיטי מעצבים יכולה להפוך את חלל המגורים שלך לשיקוף של האישיות והסגנון שלך. עם זאת,...
קרא עוד »
ינו 14, 2024
לא חייב להעניק לעובדים מתנות רק בחגים – 5 מוצרי פרסום זולים שאפשר לחלק לעובדים
חושבים להפתיע את העובדים שלכם עם מוצרי פרסום לא רק בתקופת החגים? ובכן, זה משהו שאתם יכולים לעשות...
קרא עוד »
דצמ 09, 2018