יועץ פיננסי – כיצד בוחרים אותי?

באמצעות יועץ פיננסי מקצועי ומנוסה תוכלו לקבל החלטות מושכלות יותר בנוגע לעסק שלכם, לשלוט יותר על ההיבטים הפיננסיים בעסק וליהנות מייעוץ והכוונה מקצועיים לגבי המצב הקיים בעסק וכיצד ניתן לשפר את ההתנהלות הפיננסית והרווחיות בעסק. הליך הייעוץ מתחיל בהערכת מצב ראשונית ואפיון ראשוני של העסק תוך ניסיון לנסות נקודות אפשריות לשיפור והקניית כלים לבעל העסק להתמודדות עם אתגרים פיננסיים עתידיים.

מתי נרצה להתייעץ עם יועץ פיננסי?

  • לפני פתיחת עסק – בפתיחת עסק יש לקבל החלטות רבות וחשובות מבחינה כלכלית כמו שכירת מקום, יצירת שת"פ עם ספקים, רכישת ציוד וסחורה, אולי גם העסקת עובדים ראשונים ועוד. היועץ הפיננסי שלכם יעזור לכם לקבל החלטות פיננסיות מושכלות יותר שיעזרו לכם לשרוד לאורך זמן ולהגדיל את הסיכוי שלכם להתקדם לאורך הזמן במקום לשקוע. 
  • ייעוץ לעסק קיים – העסק קיים אבל לא ממצא את מלוא הפוטנציאל הרווחי שלו? ייתכן ואתם צריכים ייעוץ פיננסי מקצועי.
  • ייעוץ לעסק בצמיחה – גם עסקים בצמיחה זקוקים לייעוץ פיננסי מקצועי שכן יש החלטות חשובות שצריך לקבל כדי לצמוח אולם יש לתכנן את הצמיחה הזו בצורה קפדנית ונכונה. 

איך נבחר את היועץ הפיננסי שלנו?

בחירת יועץ עסקי נכון עבורכם תהיה המפתח להצלחה בשירות זה. אתם רוצים לוודא שהוא אכן מנוסה ועם איזה רזומה הוא מגיע לייעץ לכם ואם זה מספק אתכם. כמו כן אתם רוצים לשמוע המלצות מלקוחות קיימים שלו. כדאי לקרוא גם קצת פידבקים באתר שלו וברשתות החברתיות וכן בגוגל מיי ביזנס. לבסוף זה עניין של חיבור וכמה אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו. לא די בכך שהוא הולך להיחשף לכל פרט בניהול העסק שלכם כולל הדוחות הכלכליים אלא גם אמור לייעץ לכם על נקודות לשיפור ולכן אתם רוצים לעבוד מול מישהו שאתם מרגישים שיכולים לסמוך עליו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
התייעלות במשאבים – משפרים את הרווחיות
עידן התייעלות במשאבים בפתח. אנו חיים בתקופה שבה עלינו להיות מודעים יותר לצריכה ולשימוש שלנו במשאבים....
קרא עוד »
ינו 23, 2023
קידום ממומן בפייסבוק – איך עושים את זה חכם
אחד האמצעים הטובים ביותר לשיווק ופרסום מוצרים ושירותים באינטרנט כיום, היא רשת החברתית פייסבוק....
קרא עוד »
אפר 24, 2022
איך ניתן להתאמן בתקופת הקורונה?
תקופת הקורונה הוציאה את כולם מהשגרה המוכרת. מתאמנים רבים מעידים על כך כי מצד אחד סגירת חדרי הכושר...
קרא עוד »
נוב 04, 2020