איך לקנות ביטקוין?

אם אתם שואלים איך לקנות ביטקוין, אנו מניחים שאתם יודעים דבר או שניים על המטבע הדיגיטלי המפורסם בעולם. נסביר בקצרה על השער של המטבע ואיך אפשר לקנות אותו – בקלות.

לפני הקניה – איך נקבע המחיר של ביטקוין

על מנת לפשט את הדברים, אפשר להתייחס לכל מטבע שרוצים לקנות (ביטקוין, אית'רים, דולר, שקל וכן הלאה) בתור מוצר. וכמוצר, נקבע עבורו מחיר בהתאם לעקרונות היצע וביקוש. כידוע, מטבעות דיגיטליים ובראשם ביטקוין מעוררים המון תשומת לב. העובדה שמדובר במטבע דיגיטלי מבוזר, שלא נמצא בשליטה של בנק או מדינה מסוימת, הופכת אותו למשוחרר ממניפולציות. כלומר, השער של המטבע נקבע בצורה אידיאלית על פי עקרונות השוק החופשי (היצע מול ביקוש).  ברגע שתעבירו הוראה לקניה, הקניה תתבצע לפי השער בשוק המטבע הגלובלי הזה. וכעת, נסביר כיצד את או אתה יכולים לקנות את המטבע הדיגיטלי הראשון שלכם.

לקנות ביטקוין בקלות בביטס אוף גולד

חברת ביסט אוף גולד מאפשר לכל אחד לקנות (וגם למכור) ביטקוין במגוון דרכים, פשוטות, ידידותיות ונגישות. הרכישה עצמה יכולה להתבצע:

  1. על ידי תשלום בכרטיס אשראי. כמו בכל רכישה באתר אינטרנט מאובטח, אתם מזינים את פרטי הכרטיס ומקבלים בתמורה את ה"מוצר" שאתם רוצים (כלומר הביטקוין שלכם).
  2. על ידי מתן הוראת העברה בנקאית לבנק שלכם. אתם ממלאים פרטי העברה באתר הבנק שלכם או באפליקציה. ברגע שהבנק מבצע את העברה הכספית בסכום שאתם רוצים, אתם מקבלים את המטבע הדיגיטלי לפי שער הקניה.
  3. רכישה במזומן – לשם כך ניתן להשתמש בכספומט של החברה שממוקם בתל אביב.
  4. רכישה בהוראת קבע – ניתן להעביר הוראת קניה קבועה. כלומר, ממלאים פרטי הרשאה לחיוב חשבון של הבנק, בסכום שרוצים. בכל חודש מתבצעת קניה של ביטקוין בסכום שהגדרתם.

לקריאה נוספת הכנסו – ביטס אוף גולד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להשקיע כסף
הנתונים שמפרסמים חברות האשראי מידי שנה על המשק הישראלי, אינן מעודדות במיוחד. עשרות אחוזים ממשקי הבית...
קרא עוד »
מרץ 19, 2021
דרושים עובדים לעבודה מיידית בשכר גבוה : חפשו את האותיות הקטנות
רובינו נחשפים ביום – יום שלנו למודעות דרושים צעקניות, שמבטיחות הרים וגבעות, אך בדרך כלל לא באמת...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
חברה משובחת? יש! ואוכל מצוין? לזה ידאג שף פרטי לערב חברה
ישנן המון דרכים ופעילויות לחגוג עם העובדים את אירוע החברה! עם זאת, אחרי בדיקות והשוואות, מרבית מנהלות...
קרא עוד »
אוק 14, 2021