ניהול קשרי לקוחות נכון – איך תעשו את זה בצורה יעילה?
בניית היחסים והקשרים עם הלקוחות שלכם הוא הדבר הכי חשוב בעסק שלכם. זה מה שיציל אתכם ברגעים של משבר, זה מה שיעזור לכם להביא לקוחות חדשים בהמלצות מפה לאוזן, יעזור לנו לייצר תיק עבודות, הכנסה מסודרת ויציבה לאורך זמן וכמובן לקוחות ארוכי טווח שגם ישאירו עליכם פידבקים חיוביים. כדי להגיע לזה העסק צריך לעבוד כל הזמן על היחסים עם הלקוחות: לספק להם שירות טוב, לוודא מפעם לפעם שהם מרוצים מהשירות/המוצרים של בית העסק, לעדכן אותם בחדשות, לחלק להם טיפים ועוד.
באמצעות מערכת CRM חדשנית ומתקדמת תוכלו לבצע את כל זה בקלות וביעילות.
תקשורת היא המפתח להצלחה בעסק
כאמור ניהול קשרי לקוחות שנעשה בצורה נכונה הוא קריטי להצלחת העסק שלכם ולכן חשוב מאוד להשתמש בכלים הנכונים שיעזרו לכם לוודא שהלקוחות שלכם מעודכנים, מרוצים ומסופקים. באמצעות מערכת CRM תוכלו לא רק לעקוב אחר לידים ולקוחות חדשים הנכנסים למערכת ולחברה אלא גם לע'כים שלכם וכך תדעו אל מי לחזור, מי, במה הוא מתעניין, מה הוא רכש, מה היה אתו בשיחה האחרונה ועוד.
מערכת CRM של reut one
אחת המערכות המתקדמות בשוק הישראלי אם לא המתקדמת שבהן היא מערכת CRM של Reutone, המציגה לכם מגוון רחב של כלים ויתרונות חשובים שיעזרו לכם לשפר את השירות והקשרים עם הלקוחות שלכם, לנהל בצורה חסכונית ונכונה יותר את צוות השיווק והמכירות של החברה ועוד. בין הכלים השונים בערכת יתאפשר לכם לנהל את הלידים בצורה נכונה, לנהל את המכירות והשיחות עם הלקוחות, לנהל רשימת תפוצה ולדוור מסרונים באופן ישיר ללקוחות, ליהנות ממערכת סטטיסטיקות ודוחות נתונים שיעזרו לכם לנתח נתונים ולשפר ביצועים ועוד כלים רבים אחרים.