שירותים פיננסים שכדאי להכיר

שירותים פיננסיים הינם שירותים מקיפים בתחום הפיננסי הכוללים בנקאות, ביטוח ושוק מניות. שירותים אלו עברו שינויים בעשורים האחרונים עקב התקדמות טכנולוגית וגלובליזציה. תעשיית השירותים הפיננסיים השתנתה באופן משמעותי בעשורים האחרונים. כעת מדובר בתעשייה של מיליארדי דולרים עם שחקנים רבים, כאשר המטרה היא לאפשר לכל אדם לקבל את השירות הפיננסי המתאים לו ביותר אם מבחינת השקעות, הלוואות, חסכונות ועוד.

תכנון פיננסי

תכנון פיננסי הוא תהליך הכולל הקצאה שיטתית של משאבים להשגת יעדים פיננסיים. התהליך יכול להתבצע ברמה האישית או המקצועית. מטרת התכנון הפיננסי היא ליצור מפת דרכים להשגת היעדים שלך, וכן לקבל מושג על מה אתה מוכן להקריב על מנת להגיע ליעדים אלו.

שלושת השלבים העיקריים בתהליך התכנון הפיננסי כוללים הגדרה של המטרות הפיננסיות, קביעת רמת החיסכון והסיכון ולבסוף יצירת תוכנית פיננסית מתאימה. כדי לבצע את התכנון בצורה הטובה והמחושבת ביותר, מומלץ להיעזר בחברה המתמחה במתן שירותים פיננסיים מותאמים אישית.

קראו על הטבת מס לפנסיונרים>>>

ניהול השקעות אלטרנטיביות

ניהול השקעות אלטרנטיבי מתייחס לפרקטיקה של השקעה במכשירים פיננסיים, מלבד מניות ואג"ח מסורתיות, כמו קרנות גידור, הון פרטי ונדל"ן. ניהול השקעות אלטרנטיבי הוא אסטרטגיה שקיימת מאז שנות ה-80. אסטרטגיה זו פותחה על ידי וורן באפט עצמו שהשתמש באסטרטגיה זו כדי לבנות את הונו העצום. 

השקעות אלטרנטיביות הן בדרך כלל מסוכנות יותר מהשקעות מסורתיות כמו מניות ואג"ח מכיוון שהן אינן נזילות כל כך. עם זאת, הם מציעים תשואות גבוהות יותר בתמורה ליותר סיכון. לכן תהליך השקעות כאלו נעשה בליווי וייעוץ של יועצים פיננסיים מקצועיים.

תכנון פנסיוני

כשזה מגיע לתכנון פרישה, הדבר הראשון שעולה על הדעת הוא חיסכון לגיל הפרישה מהעבודה. אבל יש עוד היבטים חשובים רבים של תוכנית פנסיה שכדאי לשקול גם כן, ולשם כך קיימים שירותים פיננסים מקצועיים. תכנון פנסיוני הוא חלק חשוב מתכנון החיים ואין להתעלם ממנו. תכנון נכון עוזר לאנשים לחסוך לפנסיה על ידי מתן הכנסה מובטחת בעתיד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי נצטרך לבצע ניתוח סטטיסטי?
מתי צריך ניתוח סטטיסטי? אפשר לענות על כך במגוון דרכים. למשל, ניתוח סטטיסטי הוא חלק חשוב מאוד בכל עסק....
קרא עוד »
אוק 31, 2022
מה זה סליקה ולמה סליקה כדאית לעסק שלך
האם שקלתם בעבר להצטרף לשירותי סליקה? שירותים כאלה משדרגים מאד את העסק ומאפשרים קבלת תשלומים בדרך...
קרא עוד »
אוג 25, 2020
קרש חיתוך בוצ׳ר – כיצד קונים קרש בצורה נכונה
אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליך הכנה והגשת בשר לסועדים, בין אם זה במסעדה ובין אם זה בארוחה ביתית,...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021