חנות חיות בב"ש – החשיבות של שילוב בין חנות פרונטאלית לחנות אוןליין

חנות חיות בב"ש

הרבה מאוד עסקים, בוודאי בתחום של מוצרים וציוד עבור חיות מחמד, עברו בשנים האחרונות להתנהל במקביל. כלומר, לצד החנויות הפרונטאליות הן גם מציעות שירות אונליין, דרך האינטרנט. 

הסיבות לכך הן רבות. בראש ובראשונה, עצם העובדה שהלקוחות מעוניינים לקבל שירות גם פנים אל פנים וגם דרך האינטרנט, באמצעות הזמנת מוצרים מהאתר או מהאפליקציה, כמה שיותר מהר וכמה שיותר פשוט ונוח. 

לא פעם יש חשיבות בשילוב שבין השניים. כלומר, זה לא מספיק שחנות תספק שירות רק באופן פרונטאלי או רק דרך האינטרנט, אלא יש צורך בשילוב בשתי האופציות גם יחד. כך למשל, כשלקוח פונה אל חנות חיות בב"ש, הוא רוצה לדעת שביכולתו לקבל שירות בין אם זה באמצעות חנות פיזית ובין אם זה חנות אונליין. כשבמקרים רבים, השירות מתבצע על ידי שתי האופציות במקביל.

לפני שנסביר את החשיבות של השילוב בין השניים עבור הלקוחות, יש להדגיש שגם עבור בעלי החנות עצמה זה יהיה נכון להפעיל את שתיהן במקביל. הרי יש מי שלא ירצה לרכוש מוצרים דרך האינטרנט או לא יוכל להגיע אל החנות פיזית. אם מספקים שירות במקביל, אז נהנים מכל העולמות. 

מדוע חשוב לשלב בין השניים

ישנם מקרים רבים בהם לקוחות מעדיפים לבצע הזמנה דרך האינטרנט אך להגיע אל החנות לקחת את המוצרים, כפי שיש מקרים בהם הם מבצעים הזמנה באינטרנט, אך מסיבות כאלה ואחרות, יש בעיות שמחייבות אותם להגיע אל החנות לבצע החלפה או שינוי בהזמנה. 

בכל מקרה, כל מי שמחזיק חיית מחמד, ירצה בוודאי לדעת שלא משנה כיצד ומתי, הוא מכוסה ויכול לקבל שירות בשני האופנים, כך או כך. 

בדקו טרריום באנימל שופ

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות של בגדי עבודה ייעודיים
השימוש בבגדי עבודה ייעודיים מסייעים בשמירה על סדר במקום העבודה והגדרה ברורה של תפקידים. יתר על כן,...
קרא עוד »
ינו 18, 2022
פירוק רכבים
כל מי שמחזיק ברכב ישן, שמבלה יותר מידי זמן במוסך, חייב להתחיל לשקול ברצינות להיפטר ממנו. אומנם כאשר...
קרא עוד »
נוב 28, 2019
הגביה מהירה של צ'קים חוזרים? איך זה עובד!
רוצים להפסיק להיות תלויים במזל ובכל פעם מחדש לחשוש שמא הלקוח ימסור לכם צ'ק דחוי? בכדי לייעל את תהליך...
קרא עוד »
ספט 23, 2019