ריהוט משרדי

ריהוט משרדי

רכישת ריהוט משרדי מהווה את אחד השלבים המרתקים ביותר בגיבוש חדרי עבודה באשר הם. בין אם אלו חדרי עבודה ביתיים ובין אם מדובר על משרדים חיצוניים ובחללי עבודה מושכרים, בחירת ריהוט משרדי בהצלחה דורשת לא מעט מידע בנושאים שונים, החל ממראה וחזות הרהיט, כלה בהתאמתו למבני החדרים השונים ועד גיבוש ארגונומי נכון של כל רהיט, על מנת שיתועל למשימה לה הוא מיועד מבלי להותיר בלאי או לסכן את משתמשיו וסובביהם. הבה ונצלול לפרטי מידע חשובים אלה ונלמד כיצד לבחור ריהוט משרדי באופן מקצועי באמת.

ראשית כל, חשוב לוודא כי הריהוט מתאים לעיצוב המשרד

המשרד עשוי להיות חדר עבודה ביתי, חדר עבודה בשטח תעשייתי או מסחרי, או מבחר חדרים בנכס אחיד המשמש כמשרד. עבור שלושת המקרים הללו חשוב לבדוק שהחדרים השונים והרהיטים שאתם שוקלים לקנות מאוזנים מבחינה עיצובית. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבחון את החדרים בעודם ריקים, אחרי שיפוץ וניקיון, ובהתאם לעיצוב שלהם לבחור פריטים שעשויים להשלים כהלכה את החזון שלכם. לדוגמה, פרופילים שחורים בחלונות ובדלתות הם מתכון בדוק להצבת רהיטים לבנים בקרבתם, אך יש הסבורים כי ריהוט עץ יתאים יותר בשל העיצוב המבוקע שייצור השילוב החום-שחור. הבחירה בידיים שלכם, ורק אתם מכירים את טעמכם העיצובי לעומק באמת. חשוב לבוא לרכישת ריהוט משרדי מגובשים על מנת שלא למצוא את עצמכם מאלתרים, מתחרטים או פשוט מכתתים את ראשכם באופן ממושך ומייגע.

שנית, חשוב לבדוק שהמבנה של הרהיטים רלוונטי לחדרים בהם הם יוצבו

חדר קטן המותיר מקום ל- 1-2 איש לכל היותר יזדקק לרהיטים בסדר גודל שימנע צפיפות. הדבר נכון גם לשולחן שצריך להיות דק וקטן וגם לכסאות שצריכים להיות קומפקטיים: נוחים מצד אחד ולא תופסים מקום רב מצד שני. בחדרים גדולים יותר, ניתן לבחור תכולת ריהוט משרדי עם יותר נוכחות ובכך להבטיח התאמה דקורטיבית למרחב הכביר. התאמה למבנה אינה רק שאלה של גודל אלא גם של מיפוי החדר. חדר שהפינה שלו רחוקה מהקצה השני יכול לשמש כמקום אירוח לספות פינתיות, דבר שיחסוך מקום רב בהשוואה לפריסה במרכז החדר.

שלישית, יש לבדוק שהפריטים מתאימים באספקט הארגונומי

ריהוט משרדי ארגונומי הוא לא רק שאלה של תקנים ידועים למעטים, אלא של התאמת השימוש ברמה המעשית. ברור כי כסא מחשב שנרכש לתלמיד תיכון לא יוכל לשמש אנשים מבוגרים שיידרשו ל- 8 שעות עבודה ומעלה כי הוא לא יעמוד בעומסים ואתם תמצאו את עצמכם מזמינים בוכנות כל מספר חודשים. מאותה סיבה, ברור שמשרד בו הישיבות מבוססות על הצגת חומרי מחשב בלייב צריך להתבסס על אמצעים המקנים לו זאת כבר בבחירת השולחן: תעלות השחלה לכבלי חשמל, מקום להטמעת דוקינג סטיישנס למחשבים ניידים ועוד. דוגמה נוספת לארגונומיה מגיעה מתחום המידוף. ריהוט משרדי המשמש כאמצעי אחסון חייב להתאים לתכולה שלו. מדף לנייר לא יכול להתאים לאחסון תכולות מחסן, למשל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הלוואות לעסקים קטנים
תדמיינו לעצמכם את התמונה הבאה. אתם מחליטים להקים עסק חדש, מן הסתם הוא יהיה עסק קטן עד שתפתחו אותו והוא...
קרא עוד »
מרץ 25, 2019
איך לשפר את חווית הלקוחות בקופה?
כל בעל עסק מחפש דרכים כיצד למגנט אליו את הלקוחות ולהזמין אליו מבקרים נוספים שיבצעו אצלו רכישות. כמובן...
קרא עוד »
ינו 03, 2019
האם כדאי להשקיע עכשיו בקופות גמל?
אם יש לכם סכום כסף פנוי, ישנן אפשרויות שונות להשקעה. קופות גמל הן אחת האפשרויות, אך כמובן שזוהי אינה...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022