איך מועדוני צרכנות יכולים להועיל לעסק שלך

מועדוני צרכנות

מועדון צרכנות נשמע מאוד דומה למועדון לקוחות, אך הוא מציע קשת רחב יותר של אפשרויות למימוש ההטבות, בכמה בתי עסק. מימוש ההטבות יכול לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים, כרטיסי אשראי יעודים ונפרדים לבתי העסק החברים במועדון, ווי קניה יעודים, צבירת נקודות ועוד.

אם גם אתה שוקל הצטרפות למועדון צרכנות בעסק שלך, דע כי המועדון טומן בתוכו ספקטרום רחב של יתרונות לעסק. עסקים רבים מצטרפים למועדוני צרכנות ולא במקרה. מועדון צרכנות טומן בתוכו דרכים רבות לשיפור השירות והמכירות של העסק.

חמש דרכים בהם מועדון צרכנות יכול להועיל לעסק שלך

מועדון צרכנות הוא שגריר מעולה לעסק שלך

כאשר לקוח מצטרף למועדון צרכנות דרך אתר https://www.style.co.il/, הוא לא רק נחשף לעסק\מותג שלך, הוא גם מקבל תמריץ לבקר בעסק שלך למימוש ההטבות אותם הוא מקבל מהמועדון.

הלקוחות חוזרים אל העסקים החברים במועדון הצרכנות

כאשר ללקוח יש הטבות במספר עסקים שונים, למשל על כל קניה באחד מהעסקים החברים במועדון הוא יקבל נקודות, הוא יעדיף להשתמש בעסקים החברים במועדון לקניות המרכזיות שלו, כמה שהלקוח יקנה יותר בעסק אחד, כך הוא יקבל יותר הטבות בעסקים האחרים.

במועדוני צרכנות חברים לקוחות פוטנציאלים רבים שמעוניינים בעסק כמו שלך

ברגע שלקוח חבר במועדון צרכנות הוא מקבל חשיפה לעסק שלך וגם בונוס ותמריץ לביקור בעסק שלך למימוש הטבות, חשיפה זו היא חינם בשבילך. בניגוד למועדון הלקוחות אותו מקים המשווק, את מועדוני הצרכנות מקימים הלקוחות. הלקוחות מאוד מעוניינים לקנות בעסקים אותם הם מצרפים וכך אתה יכול לקבל זרם גדול וקבוע של לקוחות לעסק שלך.

אפשר לצבור מידע על חברי מועדון הצרכנות

מועדוני הצרכנות, כמו שניתן לראות באתר https://www.style.co.il/, מאפשרים לעסקים לצבור מידע כגון גיל, מין והרגלי צריכה על חברי המועדון הרוכשים. כך תוכל לשפר את שירותי העסק\רשת ולהתאים מוצרים לקהל היעד.

אפשר לחסל מלאי ישן

במידה והעסק נתקע עם כמות גדולה של סחורה ישנה, ניתן להציע אותה במחיר אטרקטיבי לחברי מועדון הצרכנות וכך להזמין אותם לביקור בעסק לצורך ביצוע רכישה ועידוד ביצוע רכישות נוספות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כורסאות מסאז' – האם זה בריא?
אם הלכתם לחנות ספות ומערכות ישיבה, בוודאי שמתם לב לבייבי החדש, כורסאות מסאז' עם תג מחיר לא נמוך,...
קרא עוד »
אוג 12, 2021
בני ינאי
בני ינאי הינו אדם מוערך ומוכר, התרם רבות למדינה. מדובר על איש צבא בעל קריירה צבאית מפוארת ופעיל חברתי,...
קרא עוד »
יול 12, 2020
הקמת עמותה: איך לגייס כספים?
אחת הבעיות הגדולות ביותר של עמותות חדשות, עמותות שאין להן עדיין שם מוכר, אנשים בשטח או מוניטין רב...
קרא עוד »
מרץ 03, 2020