פועלים זרים – טובים למדינה או מזיקים?

פועלים זרים - טובים למדינה או מזיקים?

כאשר אנחנו מדברים על מדינת ישראל אנחנו צריכים לזכור שתי עובדות חשובות בנוגע אליה, אנו מדינה יהודית ולא רק זאת אלא שאנו גם מדינת דמוקרטית. על כן כל ממשלה צריכה לשמור על שני הערכים הללו ולהבין את החשיבות האדירה שלהם לחיים שלנו. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי יש שאלה האם להכניס למדינה עובדים זרים וזאת עקב מספר חששות. קודם כל יש חשש כי העובדים הללו ישתקעו במדינה וכך יפרו את האיזון של מדינה יהודית. בנוסף יש חשש כי עובדים זרים יקחו עבודות לישראלים וכך אנשים רבים יותר לא יעבדו או יעבדו בשכר יותר נמוך. אך אנחנו חייבים לציין שני דברים, אחד העובדים הזרים כמעט תמיד רוצים לחזור למדינה שלהם וזאת עקב העובדה כי הם מרגישים זרים בארץ שלנו. ושנית אי אפשר להתעלם מכך כי עובדים זרים פעמים רבות עובדים בעבודות אשר הישראלים לא רוצים לעבוד בהם.

באיזה תחום אי אפשר להסתדר ללא עובדים זרים?

אי אפשר להתעלם מכך כי יש מגזרים שלמים בישראל אשר תלויים לגמרי בעובדים זרים כמו למשל החקלאות, המלונאות, ועוד. אך נראה כי המגזר אשר הכי תלוי בעובדים זרים זה המגזר של טיפול בקשישים. קשה לראות היום ישראלים אשר מוכניםל לעבוד בסיעוד וזאת מכיוון שמדובר על עבודה קשה, שוחקת עם שכר נמוך. בגלל שכל כך חשוב שלהורים שלנו יהיה יכולת להזדקן בכבוד הרי שאנו תלויים בעובדים הזרים במידה עצומה ואנו צריכים לעשות הכול בכדי להבטיח כי הם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר על ידי המטפל הטוב ביותר.

לוקחים עובד זר בשביל ההורים שלכם? וודאו כי הוא איכותי

עליכם לדעת כי טיפול בקשישים הוא ממש לא דבר של מה בכך וממש לא כל אחד יכול לעשותו ברמה גבוהה. על כן אם אתם רוצים להבטיח כי הטיפול ייעשה בצורה הטובה ביותר שיש עליכם לפנות אל בית אבות בפתח תקווה או עובד זר הטוב ביותר והמקצועי ביותר שיש אשר יטפל בהורה שלכם בצורה הטובה ביותר שיש.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה מדד עדיף על בחירה של מניות ספציפיות
השקעה במדד נחשבת לרוב לגישה מועילה יותר מאשר בחירת מניות בודדות, במיוחד עבור משקיעים בודדים המחפשים...
קרא עוד »
אוג 13, 2023
אל מי פונים כשרוצים לשדרג את המרכזיה בעסק
רוצים לשדרג את המרכזייה בעסק שלכם ולא יודעים מאיפה להתחיל? Telecom Experts היא התשובה בעבורכם! נלווה אתכם...
קרא עוד »
מאי 19, 2019
חשיפת היתרונות הנסתרים של טריא: מבט מקרוב על הלוואות P2P
האם אתה סקרן לגבי היתרונות הפחות מוכרים של הלוואות טריא ו-Per-to-Peer (P2P)? כמומחה מוביל בתחום, הרשה לי לשפוך...
קרא עוד »
מרץ 06, 2024