חברת מטוסים פרטיים – מתי נשתמש בשירותיה

חברת מטוסים פרטיים

בתקופת הקורונה, בשלבים מסוימים, מצאנו את עצמנו לא רק בהסגר פנימי אלא גם בהסגר חיצוני, כלומר שדה התעופה היה סגור מפני טיסות של חברות תעופה אזרחיות. כך נוצר מצב, כל מי שנתקע בחו"ל לא יכול היה לחזור ארצה וכל מי שנתקע בארץ לא יכול היה לצאת ממנה.

עם זאת, סוג מסוים של חברות כן עבדו והפעילו מטוסים לטיסות ביעדים שונים, בין אם זה בתוך הארץ ובין אם זה אל יעדים שונים בעולם. מדובר על חברות מטוסים פרטיים אשר מפעילים מטוסים קטנים, לא אזרחיים, אשר אפשר להשתמש בהן לטיסות פרטיות אל יעדים שונים.

מה זה טיסות פרטיות?

כידוע, חברות תעופה רגילות, אזרחיות, מחזיקות ברשותן צי מטוסים שיכולים להכיל עשרות ומאות נוסעים כל טיסה. לצידן פועלות חברות קטנות שמפעילות מטוסים שמיועדים לקבוצות מסוימות של אנשים, בין אם זה זוגות או קבוצות חברים ועוד.

מדובר בחברות אשר הרבה פעמים נשכרות על ידי אנשי עסקים על מנת לבצע טיסות פרטיות, טיסות מהיום להיום. מלבד אנשי עסקים, הרבה פעמים עושים שימוש בסוג כזה של טיסות בשביל להטיס חולים, לחלץ אנשים מיעדים מסוימים וכאמור, בתקופת הקורונה מי שיכול, השתמש בסוג זה של שירות אם וכאשר הוא נתקע בחו"ל ורצה לחזור אל הארץ, או להיפך, הוא נתקע בארץ ורצה לעזוב אותה.

חשוב לומר, מדובר בטיסות הרבה יותר יקרות מאשר טיסות רגילות, מצד שני, הן מתבצעות מתי שהלקוח מבקש על פי התנאים. הטיסות יוצאות משדות תעופה שונות ובימי הקורונה, טיסות אלו אושרו שכן לא ניתן היה לבטל אותן מבחינת החוק.

לפני סיום נדגיש, טיסות פרטיות מתבצעות גם בשמי הארץ אל יעדים שונים על פי הצורך של הנוסעים.

 

לעוד מידע, בקרו באתר של privatejet

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שואב אבק עם סוללה מול שואב חשמלי
שואב אבק עם סוללה הוא מכשיר שנועד להוות חלופה חסכונית וידידותית לסביבה לשואב האבק המסורתי. כוח...
קרא עוד »
מאי 31, 2023
סרטי תדמית באנימציה
סרטי תדמית באנימציה משמשים לקידום מוצר. הם הדרך הטובה ביותר למשוך את תשומת הלב של אנשים. הבעיה...
קרא עוד »
אוג 31, 2022
מי צריך שירות ניהול כספים?
יש אנשים עם הרבה כסף אולי לא טובים בניהול הכסף שלהם. אנשים אלה עשויים להזדקק לשירות ניהול כספים...
קרא עוד »
מרץ 28, 2023