ניתוח אוזניים – באילו מצבים ניתן לפנות להליך?

האוזניים שלנו מטרתן לאפשר לנו שמיעה ואיזון של הגוף. איבר זה מטרתו לשמור על שיווי המשקל שלנו ולכן הוא חשוב מאד לתפקוד של הגוף.  אוזניים הפכו עם השנים לאיבר שיש לו תעלות אסתטיות בעוד שעגילים ושאר קישוטים מאפיינים את מי שרוצה להבליט את אוזניו באמצעות פריטים נוצצים. אבל מה עושים במקרים של אוזניים בולטות או בעלות פגם אסתטי מסוים? במקרים כאלה רבים בוחרים לבצע ניתוח אוזניים.

 

אבל מתי צריך ניתוח כזה?

פרוצדורה מסוג זה – שנחשבת קלה יחסית ולא מסובכת – ניתן לבצע במגוון רחב של מקרים, החל ממקרים של אוזניים בולטות או גדולות מידי וגם במקרים של פגם באיבר, עיוות או אפילו נזק שנגרם לאוזן כמו בשל פציעה או עגילים כבדים או גדולים מידי שפגעו באוזן, בשל כוויות וכולי. לעיתים, ילדים ובני נוער הופכים למקור ללעג בשל אוזניים בולטות או גדולות – וגם כאן אפשר לבצע ניתוח להצמדה ותיקון שיספק מראה פרופורציונאלי יותר ובטחון עצמי גבוה יותר.

 

כיצד מתבצע הניתוח

בכול הנוגע לניתוח עצמו, מדובר בפרוצדורה קלה יחסית. את הניתוח מבצע כירורג מוסמך שיש לו קליניקה מקצועית לניתוחים פלסטיים והוא מכיר את הדרך לבצע את הפרוצדורה על הצד הטוב ביותר. בעת הניתוח מבצעים המומחים הצמדה של חלקי האוזן לאזור הראש תוך עיצוב והסרת עודפי סחוס או עור שהופכים אתה האוזן לגדולה מידי. במקרים של עיוות – מחזירים המומחים את האוזן למצבה הטבעי כמה שניתן. בין היתר, מעצבים המומחים את האוזן ומבצעים תוצאה שתראה טבעית, אסתטית ונעימה לעין. בכך אפשר להנות מאוזניים קטנות יותר מעוצבות וממראה פנים מושלם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לנהל את תקציב העסק בצורה נכונה?
כל בעל עסק יודע ומבין את החשיבות של ניהול תקציב מסודר ומאורגן. ללא ניהול תקציב בצורה מסודרת, העסק עלול...
קרא עוד »
נוב 28, 2020
קופונים – האותיות הקטנות
ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים לעשות שימוש חוזר פעם אחר פעם בלא מעט קופוני הנחה שונים. כיום ניתן למצוא...
קרא עוד »
יול 21, 2020
פענוח מתכוני אינטרנט: מה שרצית לדעת
בנוף הקולינרי של היום, מתכוני אינטרנט הפכו למשאב מומלץ עבור בשלנים ביתיים המחפשים השראה והדרכה...
קרא עוד »
פבר 12, 2024