אירועים עסקיים – לחשוב מחוץ לקופסא

אירועים עסקיים - לחשוב מחוץ לקופסא

כל חברה וכל בעל עסק שמעוניינים להפיק אירוע עסקי, חייבים לחשוב ולתכנן היטב את מהלך האירוע. אם בעבר היה מספיק להזמין אולם אירועים סטנדרטי, לשלם על שירותי קייטרינג ובמקסימום לדאוג לתוכנית אומנותית, הרי שהיום יש צורך להפיק אירועים הרבה יותר מעניינים והרבה יותר מרגשים. הדבר נכון כמובן גם עבור אירועים פרטיים, אך זה נכון פי כמה וכמה כאשר מדובר על אירועים לעסקים. המטרה של כל אירוע עסקי, ללא שום קשר אם הוא מיועד ללקוחות החברה או לעובדים, הוא להרשים וליצור רושם ראשוני חזק ומיוחד. הרי המטרה היא להבדיל את העסק שלכם משאר העסקים, לכן יש צורך להשקיע באירוע שיהיה שונה לחלוטין מכל הקונספט הרגיל. יש צורך לחשוב מחוץ לקופסא, במטרה להביע את היכולות היצירתיות שלכם.

אירועים עסקיים – חייבים לחשוב מחוץ לקופסא אחרת מה הטעם?

בדיוק כמו שאתם מעוניינים לייחד ולבדל את העסק שלכם, ולכן תשקיעו במוצרים מיוחדים יותר ובשירותים ייחודיים יותר, כך גם יש להתייחס לאירועים העסקיים שתרצו להפיק. לא חשוב אם מדובר על כנס מקצועי או על מסיבת השקה לאחד המוצרים או השירותים החדשים שלכם, בכל מקרה מומלץ להפתיע את האורחים עם עיצוב, מיקום ואטרקציות שהם לא היו מצפים להם. ניתן להתחיל למשל במיקום מיוחד ולא שגרתי, היות ורוב האירועים העסקיים מתרחשים או באולמות סטנדרטיים או בבתי קפה יוקרתיים. אך חשיבה מחוץ לקופסא למשל, יכולה להוביל אתכם למיקום פחות שגרתי כמו למשל מושב פסטורלי באזור השרון המציע מקום לאירועים קטנים בשרון. מעבר לכך, כדאי לבחון את העיצוב של המקום, אילו רהיטים הם מחזיקים ומה האווירה שהמקום מקרין? אירוע פחות שגרתי יכיל למשל פינות ישיבה אלטרנטיביות, ערסלים ופינות זולה שיאפשרו לכל אחד מהאורחים למצוא את הנקודה שהכי נוחה עבורו בכל המתחם.

לסיכום, אירועים עסקיים אמורים להקרין את האופי של העסק ואת הייחוד שלו. לכן אירוע סטנדרטי ומשעמם, עלול להזיק לעסק יותר מאשר להועיל לו. כל חברה וכל עסק שמעוניינים להפיק אירוע עסקי, חייבים לשלב בו חשיבה מחוץ לקופסא במטרה להכניס לתוכו את האופי הייחודי של החברה ואת היצירתיות שלה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דירות ביוון
הדירות ביוון שונות מרוב המקומות האחרים. אנשים שגרים ביוון ואי פעם שכרו דירה יודעים שהדירות לרוב...
קרא עוד »
ספט 05, 2022
עגלת בוגבו – כדאי לקחת בחשבון לפני שרוכשים עגלה
בוגבו זהו שם נרדף לעגלות מעוצבות בסטייל ונוחות בדיוק למה שאתם צריכים. אין ספק שסגנונות ההורים הם...
קרא עוד »
דצמ 27, 2020
הקמת עמותה: איך לגייס כספים?
אחת הבעיות הגדולות ביותר של עמותות חדשות, עמותות שאין להן עדיין שם מוכר, אנשים בשטח או מוניטין רב...
קרא עוד »
מרץ 03, 2020