התחדשות עירונית

מציאת איש מקצוע או חברה מתאימה עבור תהליך התחדשות עירונית, דורשת יותר מסתם פתיחת ספר הטלפונים או גלישה באינטרנט. למרבה הצער, יש המון קבלנים שייקחו את הכסף שלכם ויברחו. הנה שיעורי הבית שעליכם לעשות לפני שאתם מביאים קבלן להתחדשות עירונית.

התחדשות עירונית

ערים רבים בישראל מתחדשים ומשפצים את פני הרחובות, בתי הספר והגנים שלהם. זה הזמן שלכם להכיר את הדרך למציאת הקבלן המתאים להתחדשות העירונית הנדרשת בעירכם ויותר מזה, נספר לכם מה לשאול אותם כדי לדעת על טיבם ומקצועיותם.

חפשו המלצות מבני משפחה וחברים

היזהרו מקבלן שיופיע בביתכם ללא הודעה מוקדמת ויאמר משהו כמו, "אני כבר בעבודה באזור כדי שאוכל לתת לכם מחיר טוב". לעתים, זוהי בחירה חכמה וברוב המקרים, היא יכולה להיות הונאה. לכן, בדקו היטב בסביבה שלכם ובדקו אילו קבלנים תוכלו להביא לפרויקט שלכם.

בדקו את ההמלצות

לאחר שתהיה לכם רשימה של שמות, עשו מחקרים עליהם. רשימת העסקים הטובים ברשת, יכולה לומר לכם אם הוגשו תלונות נגד קבלן או חברה מסוימים. כמו כן, למרות שרישיון המדינה אינו מבטיח אמינות, זוהי הסמכה מינימלית שצריכה להיות לקבלן.

השוו קבלנים להתחדשות עירונית

תפגשו עם יותר מקבלן אחד; וודאו שהקבלנים מבצעים את סוג העבודה שאתם מעוניינים בה ושאלו כמה זמן הם בעסק. בקשו הוכחה לכך שהם מורשים, מאוגדים ומכוסים בביטוח פיצויי עובדים ואחריות. 

בדקו הפניות מלקוחות קודמים; באופן זה, תוכלו למצוא את הקבלן שהכי עונה לדרישות שלכם כיוון שהוא יידע בדיוק איך לבצע את סוג העבודה שאתם רוצים. 

אל תתנו לכל אחד לבצע לכם את הפרויקט, אלא נסו לחפש את הקבלן המתאים ביותר לעבודתכם הספציפית – גם אם מדובר בהתחדשות עירונית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות מרכזיות להגשת תביעה קטנה באינטרנט
בעידן הדיגיטלי של היום, תהליך הגשת תביעה קטנה באינטרנט הכירו את דינו - הגשת תביעות קטנות, יכול להיות...
קרא עוד »
פבר 26, 2024
איך משקיעים נכון בנדל"ן בחו"ל
השקעה בנדל"ן בחו"ל אינו דבר פשוט. ככל שנכנסים לזה יותר, כך גם הסיכונים עולים ונראים בבירור. אם חשבתם...
קרא עוד »
מרץ 25, 2020
רטיבות בקיר פנימי – מה זה אומר
אחת התופעות הנפוצות ביותר בתחום האינסטלציה, היא תופעה של רטיבות. אנחנו מכירים את זה במקורות שונים...
קרא עוד »
מרץ 02, 2020