מודיעין עסקי

מודיעין עסקי

אחת המשימות החשובות עבור בית העסק שלכם היאט מודיעין עסקי. אחרי הכל, בדיוק כפי שהילד, בהיותו ישות תמימה, הולך בכל יום לבית ספר וממלא אחר המטלות בהן הוא חייב, ואין לו, בדרך כלל, כלים לראות מי מתנכל לו בדרך, כך גם העסק העצמאי. הבעלים הממוצע בא לעבוד, אבל יש גורמים שיבקשו לטרפד את העבודה: מתחרים שיחרשו אחר רעתו, עסקנים וותיקים ממנו באותו תחום בעלי כושר השפעה גבוה בקליקה שלו, וכמובן רגולטורים ופקידי מועצה באשר בהם במסגרת החלטות גורפות בנושאי איכות הסביבה: שדרוג ירוק ויקר של העסק בכפייה, למשל. מה אנו מציעים כדי למנוע את התרחישים הללו?

זיהוי פעילות העסק שלכם והסקה לגבי העוינות שתיווצר בעטיה

אנו נבחן, מחד גיסא, את הפעילות העסקית שלכם ומאידך גיסא את מהות הסביבה בה העסק נמצא. ערים שמושבן בשרון וליד צפון תל אביב (גבעתיים, אם המושבות, רמת גן, למשל) הן בדרך כלל בעלות מודעות סביבתית גבוהה מהמשוער בארץ ולכן עסק שייעודו הוא ייצור נייר, נגרייה וכד' יהיה חשוף בצריח מול פקידי מועצה טיפוסיים שיקבלו שם החלטות. זאת, בשונה מעסק שנמצא בערים שהן תעשייתיות במהותן כמו חדרה, חיפה, חולון, בת ים, ראשון לציון, נתניה וכד'. גם הפרשי יוקר המחיה בין הערים הראשונות לשניות מחייבות את הראשונות לספק אתנן לתושבים הקיימים ובדרך כלל הוא יתבטא בהסתה נגד עסקים מזהמי סביבה עם קבלת החלטות פופוליסטית נגדם. אם יש לכם עסק שכרוך באמצעי ייצור מזהמים והוא ממוקם בקבוצת הערים שעוטפות את צפון תל אביב, חשוב לעמוד בקשר עם שירות מודיעין עסקי איכותי שיידע להצביע על החסמים הצפויים לכם במועצות.

בדיקת כל מקרה ומקרה לגופו בהתאם לנסיבות והתרחשות האירועים

כעבור מספר חודשי עבודה שאנו צופים בעסק שלכם משתלב במרחב העירוני או המושבי הקיים, אנו נזהה מי הם המתחרים החזקים, מי הם הטיפוסים ש- "קובעים" מי יהיה חזק בתחום העיסוק וכד'. אנו נבצע אחריהם מעקבים ונזהה פעילות חתרנית נגדכם שעשויה להיות ריגול תעשייתי שיתבצע על ידי אנשי אמונכם ואפילו חלק מהעובדים שלכם. חברת מודיעין עסקי תדע לעצור פעילות זו בזמן ולספק לכם עצות כיצד לפעול כדי להחזיר את עצמכם למסלול עבודה תקני, מלא ונטול חסמים.

שמירה על רף רלוונטיות גבוה שלכם בעיני הסביבה

חברת מודיעין עסקי תזהה כל גורם או מכשול שעלולים להפריע לפעילות העסקית שלכם או להוריד את הרף הגבוה בו היא נמצאת כיום ותספק לכם עצות כיצד למנוע את המזימה ולהשאיר אתכם רלוונטיים. בדרך זו תוכלו להתקדם בעסק בקצב שלכם גם אם בנקודות זמן מסוימות אינכם מייצרים בו את הרמה הגבוהה ביותר עבור הציבור. הדבר גם יסייע לכם לדעת מה "תופס" בתחום העיסוק שלכם בימים אלה ומה אתם צריכים ללמוד ובמה להתעדכן על מנת שהעסק יהיה רלוונטי כמו בעבר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דירות להשקעה – האם להשקיע בארץ או בחו"ל?
שוק הנדל"ן רווי בהזדמנויות השקעה כל הזמן, אולם לא כל הזדמנות השקעה היא בהכרח משתלמת. גובה התשואה...
קרא עוד »
נוב 18, 2019
סירוס כלבים – האם זה מסוכן בזמן קורונה
כל מי שמחליט להביא כלב זכר הביתה, צריך לקחת בחשבון שיהיה עליו לסרס אותו, אלא אם כן הוא ירצה שהכלב שלו...
קרא עוד »
אפר 17, 2020
יתרונות וחסרונות של משמורת משותפת
כאשר בני זוג מחליטים לפרק את המשפחה, הם מגיעים למסקנה שה כבר לא רוצים ולא מעוניינים להמשיך בחיים...
קרא עוד »
דצמ 21, 2019