אוהלים לאחסנה

אוהלים לאחסנה

בחיפוש אחר פתרונות לאחסון ציוד ולוגיסטיקה. אוהלים לאחסנה הם הפתרון המושלם עבורכם. אספנו עבורכם מספר טיפים למציאת אוהלים לאחסנה איכותיים ומתאימים עבורכם.

בין אם תצטרכו את האוהל כמבנה קבע ובין אם תרצו אותו רק לתקופה קצרה. כדאי מאוד לשכור / לרכוש, אוהל אחד גדול שבו תוכלו להכניס את כל הציוד והסחורה תחת קורת גג אחת.

הגנה מחום ומקור

כשאתם שוכרים אוהל לשם אחסון ציוד וכדו' חשוב לזכור שהאוהל עלול להיות חשוף לקרני השמש הקופחת בקיץ או לממטרי ברד ורוחות סוערות בחורף. חשוב לשכור אוהל מוגן עם יריעות חזקות ועמידות בפני גשמים ושמש. אשר יהוו הגנה מושלמת על הציוד היקר שבאוהל.

אוהלים ענקיים

אוהלים לאחסנה לרוב הם אוהלים גדולים. כדאי לדעת כי גדלי האוהל ניתנים לשינוי על ידי הוספת והורדת יריעות בכפולות של 3 או 5 מטרים (תלוי בסוג האוהל). תוכלו לשכור אוהלים קטנים ממש בגודל של 9 מ"ר ועד לאוהלי ענק של יותר מ – 3000 מ"ר.

לקנות או לשכור

חברות לוגיסטיקה רבות יעדיפו לשכור אוהלי אחסנה ולא לקנות, מכיוון שתחזוק אוהל הוא אינו דבר קל בכלל. ישנם מי שיעדיפו מבחינה כלכלית לרכוש אוהלים לאחסנה, אך מומלץ לזכור את עניין התחזוקה ולבדוק מה יותר ישתלם לכם.

מיזוג האוהל

שימוש תדיר באוהל לעבודה השוטפת, כשעובדים נכנסים ויוצאים, או כאשר אתם מאחסנים שם ציוד יקר ורגיש, דורש מכם התקנת מיזוג. ישנם פתרונות מיזוג שונים לאוהלים. החל ממקררים תעשייתיים, מצננים המופעלים על מים ומפזרים אוויר קר, או על ידי מזגנים רגילים.

בכל מה שתבחרו חשוב מאוד למקם את המזגנים בנקודות שונות באוהל על מנת לפזר את האוויר הקר על כל חלל האוהל, ובכדי לשמר את הטמפרטורה הנכונה במקום.  

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תכנון מינימרקטים – איך ניגשים לתכנון בצורה יעילה
דבר כמו תכנון מינימרקטים יכול להתבצע בצורה מאוד מוצלחת וזאת אם מביאים בחשבון את העובדה כי צריך...
קרא עוד »
פבר 19, 2020
תובנות פנימיות: גילוי יתרונות נסתרים של אורטופדיה של פציעות ספורט
ברוכים הבאים לתחום האורטופדיה של פציעות ספורט, שבו השאיפה לבריאות וביצועים מיטביים תופסים את מרכז...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
השלבים בבניית תוכנית עסקית מעשית
בניית תוכנית עסקית היא תהליך חשוב בהקמת עסק או בהשקת מוצר חדש, ולו כדי שתוכלו לתכנן את הקמת המיזם...
קרא עוד »
מרץ 19, 2020