ייעוץ למשכנתאות – מחיר

ייעוץ למשכנתאות

יועצי משכנתאות עוזרים לנו לבחור את המשכנתא הטובה ביותר עברנו בשילוב של כל הפרמטרים. שילוב של אפשרויות והרצון שלנו להחזר חודשי, עלות כוללת של המשכנתא, משתנים עתידיים צפויים ושיקולים אישיים ושיקולי שוק נוספים.  ייעוץ למשכנתאמחיר  נע בין 3,000 ש"ח ל 8,000 ש"ח.

 

מה משפיע על טווח העלויות?

 

  • נתחיל במה שיועץ המשכנתאות מעריך את העבודה שלו פשוט. שיקול אישי שאותו מעריך יועץ המשכנתאות עצמו בהתאם לעומס העבודה / איכות העבודה אותו הוא מספק
  • משכנתא מורכבת או פשוטה?

משכנתא "פשוטה" היא משכנתא רגילה עבור אדם ממוצע, בעוד ש "משכנתא מורכבת" היא משכנתא של אדם שקיבל סירוב מהבנקים לקבלת משכנתא עקב העבר שלו שיכלו לכלול: חובות, הגבלה ועיקולים, משכנתאות בריביות גבוהות, נכסים לא סטנדרטים, תושבי חוץ וכו'.

 

ייעוץ משכנתאות חינם

 

למי שמעוניין לחסוך את עלויות שכר הטירחה של יועץ המשכנתא / ללמוד במקביל את נושא המשכנתא, יש אפשרות לקבלת ייעוץ משכנתאות חינם – איך יש להתייחס בזהירות רבה לייעוץ משכנתאות חינם!

הסיבה יש להתייחס לייעוץ משכנתאות חינם בזהירות רבה היא הסיבה שנקבל את ייעוץ המשכנתאות חינם מהבנקים. אז אמנם בתפקיד הרשמי הם נחשבים "יועצים" שכביכול באים לעזור לנו לבחור את המשכנתא הטובה ביותר, אבל בפועל הם אנשי מכירות לכל דבר שתפקידם הוא למכור לנו את המשכנתא ולא לייעץ לנו באמת. לכן יעוץ משכנתא מהבנק יכול לעזור לנו להתחיל להבין מושגים בסיסיים ולהתחיל להבין את אפשרויות לקיחת המשכנתא העומדות לרשותנו, רק בהחלט לא ניתן להסתמך על ייעוץ הבנק בלבד.

 

מקורות נוספים לייעוץ משכנתא חינם נמצאים כמובן אינטרנט. ישנם המון אתרים המציעים מידע רחב ומפורט על נושא המשנתא כגון: ריבית משכנתא, מונחי ייסוד בסיסים בשכנתא, מחשבון החזר משכנתא ועוד.

 

 

קבלת הנחה לייעוץ משכנתא באמצעות מועדונים שונים

 

אפשרות נוספת לחסכון בעלויות שכר הטירחה ליועץ משכנתא הוא שימוש כחברי מועדונים שונים אשר יש להם הסכמים עם יועצי משכנתא שונים אשר מעניקים הנחה מיוחדת.

 

כמובן שמה שחשוב תכל'ס זה איכות יועץ המשכנתאות – יועץ משכנתאות טוב יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים בכיף, כך שאמנם אפשר לחסוך בעלויות יועץ המשכנתאות אבל כנראה שלא שווה לחסוך באיכות יועץ המשכנתאות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פוליסת חסכון – מה זה בדיוק אומר
פוליסת חיסכון היא תוכנית לצבירת כספים שאינה כוללת בתוכה גם את רכיב הביטוח. פוליסה זו אומנם נמכרת על...
קרא עוד »
אפר 16, 2021
בסיס עבודות גובה – החברה שלכם לביצוע למגוון גדול של עבודות גובה
אם תביטו היטב מסביב אתם תוכלו לראות ביתר קלות עד כמה האזורים של המגורים והאזורים של העבודה הפכו להיות...
קרא עוד »
דצמ 12, 2018
מדוע חיסכון לקרן חירום הוא חיוני
בעולם הבלתי צפוי של היום, לא ניתן להפריז בביטחון הפיננסי שמספקת קרן חירום. הקמת רשת ביטחון של כספים...
קרא עוד »
אפר 30, 2024