כל מה שצריך לדעת על מגרש רכבים לפירוק

פירוק רכבים

המכונית הפרטית או המסחרית היא כלי חיוני לחיי היומיום של רובנו ומהווה נכס חשוב, מאחר שהיא מאפשרת תנועה מהירה ממקום למקום וטיולים בשעות הפנאי. מכונית כזו דורשת טסט שנתי או חצי שנתי, ביטוחים ותחזוקה שוטפת כדי למנוע תקלות ושחיקת מערכות. שימוש ארוך מוביל לבלאי ותאונות שונות פוגעות במכונית והופכות אותה לנטל, אשר דורש טיפולים רבים במוסך ורמת האמינות שלו יורדת.

מכונית כזו סובלת מירידת ערך והופכת פגיעה לתקלות ולכן מובילה למסקנה שכדאי לנסות להיפטר ממנה. פרסום מודעת מכירה באינטרנט או בעיתונות מודפסת עולה כסף ובשנים האחרונות מתברר שהתועלת שבו נמוכה בשל מגוון האפשרויות לרכוש רכב. על כן רבים בוחרים באפשרות של פנייה אל קונה רכבים מושבתים!

מכירה למגרש

מגרש רכבים הוא הכתובת היחידה למכוניות שאינכם יכולים למכור, בין אם אין ביקוש ובין אם הן גרוטאות שאינן ניתנות לשימוש. במגרש כזה ישמחו לכל הצעה ויטפלו בהליכי הגרירה מנקודת מפגש מוסכמת. הסיבה לכך היא שבעלי מגרש פירוק רכבים מעוניינים ברכבים שאינם מתפקדים כדי להפיק רווח כספי ממצבם הלקוי.

הרווחים טמונים בחלקי חילוף שיימכרו לסוחרי רכב ולמוסכים, וכן בפירוק השלד ומכירת מטילי הברזל לסוחרי מתכות. בעלי המגרשים ממתינים מדי יום לטלפונים בעניין כלי רכב במצב ירוד ומציעים מיד מחיר וכן דואגים לגרירה מהירה ממקום החנייה למגרש. החלק של בעלי הרכב מסתיים מיד עם קבלת הכסף והאישור בדבר גרירת הרכב למגרש.

מציאת מגרש אמין

בהליך המכירה עליכם לקבל אישור כולל מספר הרכב, ולכן מומלץ לפנות רק ורק לבעלי מגרשים אמינים לפי המלצות של קרובים ומכרים. אחרת אתם עלולים להיתקע עם הרכב ולנסות למכור אותו שוב, ובינתיים לשלם עבור טסט או גרירה אם קיבלתם התרעה מהעירייה לפני קנס.

> למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר https://prk.co.il!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריהוט משרדי
אין ספק שהרגע הכי מרגש בעיצוב משרד הוא בחירת הרהיטים עבורו. בין אם המשרד הוא חדר בשכירות במתחם מסחרי...
קרא עוד »
ספט 17, 2021
אוהלים לאחסנה
בחיפוש אחר פתרונות לאחסון ציוד ולוגיסטיקה. אוהלים לאחסנה הם הפתרון המושלם עבורכם. אספנו עבורכם מספר...
קרא עוד »
אפר 07, 2021
כל אחד יכול להשקיע עם טריא
רוצים להתחיל להשקיע את הכסף שלכם, אך אין לכם סכומים גדולים במיוחד? עם טריא אתם יכולים לעשות זאת בקלות...
קרא עוד »
דצמ 10, 2020