עבודות למטפלות זרות בישראל

עבודות למטפלות זרות בישראל

זה לא סוד שרוב רובם של המטפלים הסיעודיים מגיעים אלינו לארץ ממדינות זרות. זה כבר לא מראה מוזר לראות קשיש ישראלי מלווה במטפל תאילנדי, מולדובי או אפילו טורקי.. רבים הם העובדים הזרים המגיעים ממדינות שונות בעולם כאשר הם מחפשים caregiver jobs in israel ומוצאים כר נרחב לפעילות ולעבודה בתחומים רבים ובעיקר בתחומי הסיעוד.

 

למה זה טוב?

הסיבות לכך הן רבות הן עבור המטפלות והן עבור האנשים הסיעודיים. הטיפול של המטפלים הסיעודיים המגיעים אלינו מחו"ל הוא בהרבה מהמקרים טיפול מאוד מסור עם הרבה עקביות ודגש על מקצועיות בלי פשרות. יש למטפלים הללו מוסר עבודה גבוה ורצון לתמוך ולסייע במטופל. חשוב לסייג ולציין כי כל זה מדובר רק כאשר המטפלים אמינים באמת. כי יש בהחלט מקרים אשר בהם מתברר כי המטפלים לא ממש נהגו כראוי ופגעו במטופלים שלהם.

המטופלים מרגישים בנוח

מתברר כי מטופלים רבים בוחרים דווקא את הטיפול של העובדים הסיעודיים שמגיעים מחו"ל. התחושה של המטופלים היה במקרים רבים נוחה ונעימה יותר כאשר אין את חוסר הנעימות הנלווה על פי רוב במקרים של עובדים או מטפלים שהם מבני הבית של המטופל.

ברור כי נעים יותר לקבל סיוע בתחומים אינטימיים ממטפל שלא מכיר את המטופל ואין לו כל קרבה או קשר משפחתי אליו.

מסדרים עבודה

על מנת שהמטופלים אכן יקבלו את המטפלים הכי מתאימים להם והם ייהנו מטיפול הכי אמין והכי טוב עבורם, יש להתאים להם את המטפל מבחינת הסגנון, בהתחשב בשפה, במנטליות ובכל מה שעושה את הטיפול למושלם והדדי לשני הצדדים.

מצאו מטפלות באתר הלפבוקאנחנו כאן על מנת לדאוג לכך כי הטיפול ייעשה בצורה הכי טובה והכי יעילה כאשר כך אפשר יהיה להיות בטוחים ברווחתו של המטופל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי צריך שירות ניהול כספים?
יש אנשים עם הרבה כסף אולי לא טובים בניהול הכסף שלהם. אנשים אלה עשויים להזדקק לשירות ניהול כספים...
קרא עוד »
מרץ 28, 2023
כך תמצאו חברת פריוריטי
מחפשים חברה שתוכל לספק לכם מענה ושירות מחשוב? רוצים לשלב בחברה מערכת פריוריטי או משכנת, ולא יודעים אל...
קרא עוד »
אוג 29, 2021
כמה עולים שירותי סיעוד פרטיים?
אנשים נזקקים לשירותי סיעוד במצבים שונים כמו מצבי חיים זמניים בגלל תאונה או מחלה, או מצב סיעודי בגלל...
קרא עוד »
פבר 28, 2021