שליחויות לחנות וירטואלית – למה כדאי להשקיע בחברה מקצועית?
תאריך: מאי 12, 2021
חנות וירטואלית היא חנות שמוכרת מוצרים בתחומים שונים בלי להביא את הלקוח פיסית לחנות. למעשה חנות וירטואלית יכולה להחזיק את הסחורה במחסנים או אפילו להשאיר אותה אצל סוכנים בתחומים מסוימים, ולמכור אותם באספקה ישירה ללקוח. אך בשונה מכל חנות פיסית, חנות וירטואלית חייבת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם חברת שליחויות בארץ, זאת כדי לשנע באופן קבוע ורציף את הפריטים הנמכרים ללקוח שביצע את ההזמנה.
חשיבות המקצועיות של המשלוח
משלוח הוא אולי פעולה פשוטה שיש מי שסבור שכל אחד יכול לעשות אותה. כי בעצם מה מורכב בלהעביר חבילה ממקום למקום? בפועל חשוב לזכור כי המקצועיות כאן מהווה נקודת בעלת משקל רב. הנימוקים להלן:
- תדמית – כמי שמחזיקים חנות וירטואלית חשוב לכם לשמור על תדמית מקצועית מול הלקוחות שמזמינים אצלכם. זה מתבטא גם בחברת השילוח. כאשר מפקידים את החבילה בידיים של שליחים מקצועיים החבילה מתקבלת בנימה אחרת אצל המקבל.
- בטיחות – כל חבילה שיוצאת לדרך צריכה להיות בטוחה מאוד. כלומר, חייבים להיות בטוחים שמפקידים אותה בידיים של שליח אמין שניתן לסמוך עליו שיבצע את השליחות כהלכה. רק חברה מקצועית מספקת את הביטחון הזה.
- זמינות – כדי לספק מוצרים ללקוחות, חייבים חברת שליחויות לחנות וירטואלית ברמת זמינות גבוהה. הזמינות הזו מאפשרת לנו להביא את החבילה ללקוח במהירות – קרוב ככל האפשר למועד הקנייה. צריך לזכור שהזמינות ומהירות השילוח אלו נקודות קריטיות בכל רכישה. כל לקוחות רוצים לקבל את המוצרים שהם בחרו כמה שיותר מהר.
- התנהלות – שילוח מוצרים מצריך התנהלות ולוגיסטיקה מהחנות הווירטואלית. כאשר החברה מקצועית נוצר ריטואל מסודר ומתוכנן שאתם מכירים אותו ולומדים לעשות אותו הכי טוב שאפשר – ברמת יעילות ובמהירות גבוהות.