כיצד נמדדת חברת קידום אתרים טובה באמת?

חברת קידום אתרים

תחום הקידום האורגני הוא תחום מורכב ומסועף וחברת קידום מקצועית תבצע עשרות פעולות שונות במהלך החודש לטובת קידום אורגני של האתרים שלה ושל לקוחותיה. במקרים מעטים חברת קידום טובה נכשלת במשימת קידום, כיוון שחברת קידום טובה ומנוסה מלכתחילה לא תקבל על עצמה פרויקט שהיא לא חושבת שתוכל לבצע. לעתים הכישלון עשוי לקרות כתוצאה מחוסר סבלנות של הלקוח, מתיאום ציפיות לא נכון עם הלקוח, מהערכה לא נכונה של התחרות והמתחרים באותו השוק של האתר המקודם ו/או כתוצאה משינוי גדול של גוגל באלגוריתם שפגע בקידום של אתר מסוים.

מה נחשב להצלחה בקידום? כיצד נמדדת חברת קידום אתרים טובה באמת? הנה כמה דברים שכדאי לשים לב.

תוצאות בשטח

כמובן שהדבר הראשון שאפשר וצריך להתייחס אליו הוא התוצאות בשטח. התוצאות המוצגות בתיק העבודות של חברת הקידום הן תוצאות עבר ולעתים גם תוצאות הווה של החברה אולם מה שמעניין את בעל העסק המשקיע אלפי שקלים בחודש בחברת הקידום – הם התוצאות שהיא מביאה לו ולא לחברות אחרות. לכן רק כאשר בעל העסק יתחילו לראות תוצאות בפועל הוא יחשיב את חברת הקידום למוצלחת. קראו בהרחבה על בניית אתרים לעסקים!

מה נחשב להצלחה?

ההגדרה של הצלחה יכולה ללכת לכיוונים שונים אולם בהקשר של חברת קידום אתרים טובה הכוונה היא לא רק לקידום ביטויים לעמוד הראשון בגוגל או אפילו לתוצאה הראשונה בגוגל אלא לכמות הגולשים המגיעים מגוגל לאתר כתוצאה מעבודת הקידום, איכות ורלוונטיות הגולשים (מדד להתייחסות הוא למשל הCTR שבין כמות הגולשים באתר לכמות הפניות/לקוחות) וכמובן כמה מכירות/הכנסות יש בפועל.

עבודת קידום מוצלחת היא כזו שתגבה מהעסק X כסף בחודש ובטווח זמן סביר (יכול להיות גם חצי שנה-שנה ובתחומים תחרותיים אפילו יותר מכך) תתחיל לייצר לעסק יותר הכנסות כדי שבעל העסק יוכל ליהנות מרווחים כתוצאה מעבודת הקידום. כך מודדים הצלחה של חברת קידום וניתן יהיה להגדיר אותה כחברת קידום טובה באמת.

> למידע מקצועי והמלצות נוספות בקרו באתר KillerMedia!

משפטי פיננסי שיווק ומכירות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרצאות ליום השואה: הרצאות פרונטאליות וגם בזום
יום הזיכרון לשואה ולגבורה הוא יום לזכר השואה, שהיה רצח עם שבו הרגו גרמניה הנאצית ומשתפי הפעולה שלה כ-11...
קרא עוד »
דצמ 23, 2022
השקעה משתלמת: למה לטפל בטרמיטים לפני שהם הופכים למטרד כלכלי ענק?
כל מי שמחזיק בנכס – בין אם מדובר בבית פרטי, דירה, בניין משרדים או אפילו שטח חקלאי – יודע שפגיעה של...
קרא עוד »
נוב 06, 2025
חושפים את סודות העיצוב העסקי והחנויות
הכניסה לתחום של עיצוב עסקי ומפעלים קמעונאיים אינה פשוטה כפי שהיא נראית. לכל החלטה, לכל בחירת עיצוב...
קרא עוד »
נוב 05, 2023
תובנות קריטיות לגבי העלאת מעקה
הגבהה למעקה, לעתים קרובות מרכיב עדין אך הכרחי בפרויקטים אדריכליים ובנייה, ראויה לבדיקה מקרוב. כמומחה...
קרא עוד »
פבר 13, 2024
מימון לעסקת נדל"ן – כך תעשו את זה נכון
אם אתם נמצאים עמוק בעולם הנדל"ן, וודאי אתם מודעים לעובדה שיש לחפש אחר מקורות מימון. כאן נכתוב על נושא...
קרא עוד »
נוב 23, 2021
סוגי השקעות בשוק ההון
רבים מסתכלים על שוק ההון עם הרבה סקרנות אך לצד זה גם עם הרבה חשדנות. הסיבה לכך היא כי שוק ההון הוא שוק...
קרא עוד »
מאי 14, 2019
פיזור השקעות
כל מי שמעוניין להיכנס לעולם השקעות נדל"ן בגרמניה למשל, חייב להבין את החשיבות של פיזור השקעות חכם....
קרא עוד »
יונ 21, 2020
המרדף אחר ה-Customer Relationship Management: מתי לקפוץ למים העמוקים?
כיום, כאשר עולם העסקים מתנהל בקצב מסחרר, חברות חייבות לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי לשרוד ולהצליח. אחת...
קרא עוד »
ינו 31, 2025
חיטוי קורונה – מדוע צריך לעשות את זה?
בשנת 2020 נחשפנו למגיפת הקורונה, בין אם זה באופן ישיר או עקיף, ובין אם זה דרך כלי התקשורת והתקנות השונות...
קרא עוד »
אוק 21, 2020
איתור כספים פנסיונים
במהלך השנים שעוברות אנו מחליפים מקומות עבודה רבים, עוברים דירה ולא תמיד שמים לב לכך שאנו מאבדים בדרך...
קרא עוד »
דצמ 24, 2018
איך מפעלים קטנים הופכים למפלצות תעשייתיות? 7 סודות שלא לימדו אתכם באוניברסיטה
כשחושבים על מפעל תעשייתי, עולים לרוב בראש תמונות של מפעלים ענקיים עם רובוטים מתקדמים, פסי ייצור...
קרא עוד »
יול 14, 2025
אקטואליה בעידן דיגיטלי פורץ גבולות
בעידן המאופיין בחילופי מידע מהירים ובקישוריות גלובלית, שמירה על עצמך מעודכן לגבי אקטואליה הפכה...
קרא עוד »
יונ 27, 2023