עיצוב לוגו לעסק

עיצוב לוגו לעסק

מה המשמעות של לוגו טוב, מדוע הלוגו יכול להשפיע על הצלחת העסק ואיך בוחרים מישהו שיעצב את הלוגו שלנו – כל מה שרציתם לדעת על עיצוב לוגו לעסק.

עיצוב לוגו לעסק: בידול ומהות

המשמעות של לוגו עסקי מוצלח כפולה. מצד אחד, הוא מגדיר לעסק בעצמו את מהותו, בתמצית, באופן יסודי. מצד שני, הוא גם מעביר את המסר הכי נכון עבור הלקוח. הוא מעביר את המסר של הזהות העסקית, את ה"אני מאמין" של העסק, את אמנת השירות, את כל מה שהעסק או בעליו היו רוצים לומר, בלי הצמצום של מילים שנוטות ליצור מיסגור וגבולות ברורים. הלוגו משפיע על הצלחת העסק, מפני שהוא מעביר את המהות ובונה זהות, אבל גם יוצר בידול. כשיש כל כך הרבה עסקים דומים, זהו הערך המוסף שנותן את הייחוד שבולט, מעל לאחרים.

מי מתאים לבצע עיצוב לוגו לעסק

האם כל מעצב גרפי יכול לבצע עיצוב לוגו לעסק, בצורה מוצלחת? לא בטוח. מפני שלא מספיק הרצון ואפילו הכישרון, כדי להכין לוגו מוצלח באמת. לוגו במידה רבה מתקשר לתפיסה והבנה. יש צורך במעצבים גרפיים ממין מסוים, כלומר שיודעים כיצד לקלוט את הראש של בעל העסק, מבינים את הבסיס היסודי של העסק ומתרגמים את ההבנה הזאת לשפה גרפית מרהיבה, לפעמים מאוד עשירה אבל תמיד – גם נוגעת.

בואו לבקר בתערוכת הלוגואים

אם נחוץ לכם כלל מפתח שיעזור לכם לדעת במי להיעזר לצורך עיצוב הלוגו לעסק שלכם, אנו ממליצים על תערוכה. תערוכת לוגואים כמובן, שמתבטאת בעצם בתיק עבודות עשיר, של עיצובי לוגואים אמיתיים, מהחיים. ראיתם תיק עבודות שנוגע בכם? זה פשוט זה. זה המקום שבו יתחיל גם עיצוב הלוגו הייחודי והמייחד שלכם.

נכתב בשיתוף סטודיו אספקלריא

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה ניתוח מחזורי מסחר בשוק ההון
מחזורי מסחר הינם כלים המשמשים את הסוחרים והמשקיעים בשוק ההון בביצוע ניתוחים טכניים. מחזורי המסחר...
קרא עוד »
מאי 21, 2019
פודקאסטים על חדשות, להעמיק ולדעת 
פודקאסטים על חדשות הם דרך מצוינת להתעדכן בחדשות. יש הרבה פודקאסטים על חדשות, על חלקם אולי לא שמעת קודם...
קרא עוד »
מאי 08, 2023
תובנות חיוניות על עורכי דין מקרקעין
בכל הנוגע לניווט בנוף המורכב של עסקאות נדל"ן, יש חשיבות מכרעת לכך שהמומחיות המשפטית הנכונה לצידך....
קרא עוד »
פבר 07, 2024