ספיר פנחס 8

נס ציונה 7403631

089631496

24/7 Customer Support

Sun- Thu: 9:00 - 17:30

שעות פעילות

מה צריך לדעת כשרוצים לרכוש ריהוט משרדי?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחרי שנים של דילמות החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון לבנות משרד? להקים עסק ולעזוב את העבודה שלכם בתור שכירים? כמובן שאפשר להבין מדוע אתם נרגשים. לא מדובר על עניין של מה בכך ולכן, אם אתם יכולים להשקיע בכל הפרטים שיהפכו את המשרד שלכם למקום שנעים לבלות בו שעות ארוכות, למה שלא תעשו זאת? מעבר לכך שצריך לבחור את המיקום הנכון למשרד ולפרסם את דבר הקמת העסק, צריך גם לדאוג לשילוב של ריהוט משרדי הולם. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם הולכים אינספור פעמים לחנות שממנה תוכלו לקנות את הריהוט הדרוש לכם, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא להכין רשימת קניות. מה אתם באמת צריכים ואיך המשרד ייראה טוב יותר? איך יהיה לכם נוח לעבוד ומה העובדים עצמם צריכים?

כך תבחרו את הריהוט הטוב ביותר שיש

חשוב להבין שכאשר מדברים על ריהוט משרדי השמיים הם הגבול. למעשה, אתם תראו שיש היום אפשרות למצוא רהיטים בסגנונות שונים, בצבעים מגוונים ולכל רהיט יש גם מטרה אחרת. לכן כדאי לעצור תחילה ולראות מה בעצם אתם מחפשים. האם תרצו לרכוש ריהוט כמו:

  • כיסאות שמיועדים לחדרי הישיבה?
  • שולחנות מנהלים?
  • שולחנות לחדרי הישיבה?
  • כיסאות מנהלים לכם ולעובדים?
  • פינות המתנה ואירוח?

בנוסף, חשוב גם לתת את הדעת על שאלות כמו: הצבעים הרצויים ביותר מבחינתכם ואפילו החומרים שמהם עשויים הרהיטים. למשל, האם אתם רוצים לשלב במשרד שלכם רק רהיטים שעשויים מעור ונראים מאוד יוקרתיים? או שאולי המסר שתרצו להעביר בעזרת הריהוט המשרדי שאתם קונים הוא מסר של קלילות וצניעות? חשוב מאוד לתת את הדעת על הדברים האלה, כי בסופו של דבר, ריהוט משרדי זו עוד דרך להעברת מסר מסוים לכל מי שנכנס אליכם למשרד. אל תשכחו: המשרד הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר שיש לעסק שלכם ולכן כדאי לבחור את הריהוט שייראה בו הכי טוב שאפשר.

כמה להשקיע בריהוט החדש שקונים למשרד?

זו עוד נקודה שבהחלט כדאי לעצור ולתת עליה את הדעת, כי בסופו של דבר, אין שום טעם להכניס את העסק החדש לחובות רק כי אתם רוצים להרשים מישהו. מצד שני, אתם יכולים להיות כמעט בטוחים שאם תצאו למסע הקניות שלכם בלי שיש לכם תקציב ידוע וברור מראש, בסופו של דבר תמצאו את עצמכם משלמים הרבה יותר מידי. מה בכל זאת אפשר לעשות? איך ניתן להתמודד עם האתגר הזה? פשוט מאוד: החליטו מראש על התקציב שעומד לרשותכם. אם תדעו כמה כסף אתם יכולים לקנות ברכישת כל הריהוט הדרוש למשרד החדש, יהיה לכם יותר קל לשמור על גבולות התקציב. אתם תראו שעם ריהוט יפה ועם אדיבות ומקצועיות העסק החדש שלכם הולך להצליח, ובגדול, אז למה אתם מחכים?

מאמרים נוספים מהמגזין שלנו

על פיצוי כספי ותאונת עבודה

פיצוי כספי במקרה של תאונת עבודה יכול להגיע משלושה מקורות עיקריים: ביטוח לאומי, חברת ביטוח פרטית, או המעסיק. גובה הפיצוי משתנה בהתאם למידת הנזק, אבל

קרא עוד »